اخبار داغ

مشاور خانواده مطرح کرد:

نداشتن شغل و مسکن؛ مهمترین عوامل افزایش سن ازدواج

نداشتن شغل و مسکن؛ مهمترین عوامل افزایش سن ازدواج
معصومه فدایی گفت: یکی از مهمترین دلایل افزایش سن ازدواج، طولانی شدن دوره گذار از نوجوانی تا استقلال است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  معصومه فدایی مشاور خانواده در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: یکی از مهمترین دلایل افزایش سن ازدواج، طولانی شدن دوره گذار از نوجوانی تا استقلال است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , تیتریک,
وی ادامه داد: متاسفانه دوران گذار در شرایط کنونی به دلیل شرایط اقتصادی به سختی می گذرد و جوانان برای حل مشکل مسکن و شغل، سال های زیادی را درگیر هستند.
,
 
,
فدایی افزود: بسیاری از جوانان در همین دوران گذار به دلیل فراهم نشدن شغل و مسکن دچار بی انگیزگی شده و زندگی تجردی را در پیش گرفته اند.
,
 
,
این مشاور تصریح کرد: مسئولین باید دوران گذار را با فراهم کردن شرایط و حمایت از جوانان، کوتاه کنند تا سن ازدواج کاهش یابد.
,
 
,
وی با بیان اینکه افزایش سن ازدواج باعث شده بانوان خیلی زود سن مناسب باروری از دست دهند، گفت: با بالا رفتن سن ازدواج، زوجین تنها قدرت باروری یک فرزند را دارند.
,
 
,
فدایی ادامه داد: گسترش تفکر فردگرایی و اجتناب از پذیرش مسئولیت نیز یکی از موانع ازدواج و از حربه های دشمن در فضای رسانه است.
,
 
,
وی افزود: امروز تغییر سبک زندگی و روی آوردن به زندگی مدرن باعث شده زوجین زندگی تجردی را برای زیست خود انتخاب کنند.
,
 
,
این مشاور تاکید کرد: با افزایش تفکرات فردگرایی، جوانان  آسایش و منفعت را در اولویت قرار می دهند و حاضر به پذیرش مسئولیت نیستند.
,
 
,
فدایی در خاتمه خاطرنشان کرد: باید مهارت های مسئولیت پذیری در جوانان تقویت شود زیرا امروز تمام دوران جوانی فرزندان در مدرسه و دانشگاه خلاصه می شود و مسئولیت پذیری آنها به حاشیه می رود و نتیجه آن موجب بی‌میلی جوانان به ازدواج می شود. 
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه