اخبار داغ

بدنبال مطالبه‌گری رسانه تبریزی؛

حضور نماینده ولی فقیه و مدیران آذربایجان‌شرقی در پشتاب

حضور نماینده ولی فقیه و مدیران آذربایجان‌شرقی در پشتاب
بدنیتل گزارش تبریزبیدار، نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مدیران استانی در جریان وضعیت محرومیت روستای پشتاب قرار گرفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریزبیدار، دو روز بعد از گزارش تبریزبیدار (جزئیات را در اینجا بخوانید+) در مورد محرومیت زاید الوصف روستای پشتاب از توابع هوراند، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و جمعی از مدیران استانی در این روستای محروم حضور یافتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریزبیدار,

️ پیگیری حضوری مشکلات راه ، آب ، گاز و بهداشت و کلنگ زنی احداث و نوسازی خانه های روستایی از جمله نتایج این بازدید میدانی بود.

,

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با انتقاد از وضعیت روستا، این حجم از محرومیت در منطقه را زیبنده انقلاب اسلامی ندانست و بر رفع مشکلات روستا تاکید کرد.

,

در جریان بازدید امروز، علاوه بر حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم، معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی، مدیران عامل شرکت های گاز و آب و فاصلاب، و مدیران کل امور روستایی استانداری،  راهداری و حمل و نقل جاده ای و کمیته امداد امام(ره) و مسئولین محلی هوراند حضور داشتند.

,

دو روز قبل تبریزبیدار در گزارش میدانی از این روستای محروم بدلیل حجم بالای محرومیت بعنوان بشاگرد آذربایجان نام برده بود.

,

گفتنی است وحید خاوه ئی مدیرعامل بنیاد علوی کشور هم طی تماس با تحریریه تبریزبیدار وعده ارایه خدمات به این روستا را داد.

,

همچنین حسین حاتمی نماینده کلیبر، خداآفرین و هوراند نیز طی تماس تلفنی با تبریزبیدار از این گزارش تشکر کرده و بر پیگیری بودجه مناطق محروم تاکید کرد.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه