اخبار داغ

فرماندار دنا مطرح کرد؛

امداد رسانی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در سیل دنا

امداد رسانی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در سیل دنا
فرماندار دنا به تشریح خسارت های سیل در بخش های مختلف شهرستان دنا پرداخت و گفت: بخش کشاورزی بیشترین خسارت را دید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ درخشان زاده در گفت گو با  پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص میزان خسارت های سیل در شهرستان دنا گفت: شهرستان دنا دارای یک منطقه کوهستانی و در مجاورت کوه دنا قرار دارد و این شهرستان مانند دیگر نقاط استان دچار  سیل شد اما با اطلاع رسانی ها به موقع توسط مجموعه دولت در شهرستان و همچنین نیروهای بسیج و دیگر اقشار تلفات انسانی در این شهرستان مشاهده نشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

فرماندار دنا با بیان اینکه زیر مجموعه کشاورزی  بیشترین خسارت ها در اثر سیل را مشاهده کرد،  گفت: حدود 15 طرح کشاورزی آسیب زیادی دید و 10 طرح از مجموعه 15 طرح به صورت کلی تخریب شد و حدود 500 تن تلفات ماهی در حوزه آبزیان، 150 هکتار باغات و در حوزه شیلات 60 هکتار دچار آسیب شدند.

,

وی خسارت های سیل به جداول کشاورزی را از دیگر خسارت ها عنوان کرد و گفت:  رشته های از کانال های کشاوزی دچار آسیب شدند و بیشترین خسارت در حوزه کشاورزی بود در مرحله بعد بیشترین میزان خسارت ها در حوزه عمران روستایی به دلیل نبود دیوار حائل و سیل بند بود که معابر روستایی دچار خسارت و آسیب شد.

,

این مسئول با بیان اینکه بخش عشایر دچار خسارت زیادی در حوزه لباس، گندم، آرد شدند، گفت: در حوزه جاده های روستایی و آبنیه دچار مشکل شدند.

,

فرماندار دنا به پیگیری ها برای ترمیم مشکلات ناشی از سیل در حوزه آب شرب پرداخت و گفت:  تاسیسات و پمپاژ آب در شهرستان دنا دچار آسیب شد اما با حضور در روستاهای شهرستان دنا و روستای کره به عنوان پایلوت در اثر خسارت سیل شناخته شد و مشکلات آن مناطق شناسایی و احصاء و به وزیر کشور گزارش شد.

,

درخشان زاده گفت: حضور وزیر سبب شد تا با تهیه ماشین آلات سنگین ترمیم کانال های آب کشاورزی، جداول با کمک تیپ 48 فتح و سپاه فتح کمک رسانی شود و بخش زیادی از مشکلات به وسیبل این ماشین آلات حل شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه