اخبار داغ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی:

حضرت زینب(س) طلایه‌دار «جهاد تبیین» و الگوی برای خبرنگاران است

حضرت زینب(س) طلایه‌دار «جهاد تبیین» و الگوی برای خبرنگاران است
فرخنده گفت: حضرت زینب (س) بهترین الگوی رسانه ای و طلایه‌دار «جهاد تبیین» برای اصحاب رسانه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل خاورستان، علی فرخنده در دیدار اصحاب رسانه خراسان جنوبی با نماینده ولی فقیه در استان ضمن گرامیداشت ۱۷ مرداد روز خبرنگار و بزرگداشت شهدای رسانه اظهار کرد: رسانه های استان دغدغه توسعه همه جانبه خراسان جنوبی را دارند که این نگاه ستودنی است و در استان نداریم رسانه ای که بخواهد عامدانه علیه مبانی اسلام و انقلاب قلم بزند و پایبندی به ارزش های انقلاب و اهداف کلان نظام در رسانه های استان وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر ۱۴۰ نشریه و پایگاه خبری، ۵۶ مورد نمایندگی نشریات سراسری و ۱۵ مورد سرپرستی خبرگزاری سراسری در استان فعال هستند.

,

وی گفت: مجوز ۲۵ دکه مطبوعاتی نیز داریم که خیلی از آن ها همچنان فعال نشده و ظرفیت خوبی برای استفاده دارند.

,

فرخنده با اشاره به چالش افزایش قیمت کاغذ برای رسانه های استان، افزود: تیراژ روزنامه ها و نشریات در استان خراسان جنوبی نسبت به سنوات قبل به دلیل قیمت کاغذ سیر نزولی پیدا کرده است.

,

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از اجرای مانور رسانه ای توسط بسیج رسانه با موضوع نماز و امر به معروف و نهی از منکر خبر داد و گفت: برگزاری یادوار شهدای عرصه خبر و رسانه در حسینیه جماران در دستور کار قرار دارد و در کنار این برنامه از مقام شامخ شهدا تجلیل و قدردانی خواهیم کرد.

,

وی دیدار خبرنگاران با استاندار، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با رسانه های استان و برگزاری یادواره شهدای خبر و رسانه از جمله برنامه های است که تا هفته آینده به مناسبت روز خبرنگار در استان برگزار خواهد شد.

,

فرخنده با تأکید بر اینکه حضرت زینب (س) بهترین الگوی رسانه ای و طلایه‌دار «جهاد تبیین» برای اصحاب رسانه است، عنوان کرد: از حضرت این درس را می توانیم بیاموزیم که در اوج سختی ها می توان امید را به جامعه تزریق کرد و براساس قرآن کریم هیمنه پوشالی دشمن را فرو بریزیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه