اخبار داغ

مدیر کل ثبت احو ال کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد:

ازدواج در کهگیلویه وبویراحمد روندی مطلوب دارد

ازدواج در کهگیلویه وبویراحمد  روندی مطلوب دارد
مدیر کل ثبت احو ال کهگیلویه و بویراحمد در خصوص وضعیت ازدواج در استان گفت: ازدواج در کهگیلویه وبویراحمد نسبت به کشور دارای روندی مطلوب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس یکی از موضوعاتی که می تواند یک کشور را دچار بحران کند، سالخوردگی جمعیت است، کشور ما هم اکنون در شرایط خوبی به دلیل داشتن جوانان است و نیروی کار جوان و قدرتمند باعث می شود، امنیت یک کشورو تولید علم در اوج باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

موضوع های مختلفی به زیادی جمعیت برمی گردد اما مهمتراز همه، خانواده است، زمانی جمعیت یک کشور سالخورده می شود که خانواده ها به سمت کم فرزندی و تک فرزندی بروند اما خانواده ها باید متوجه باشند که تک فرزندی آسیب های زیادی برای جامعه همچنین برای والدین و خود فرزند دارد زیرا آسیب مخلتفی می تواند متوجه تک فرزندها شود.

کشور سالخورده دچار کاهش جمعیت و در نتیجه آن کمبود نیروی انسانی و نیروی کار و موارد مشابه می شود.

,
,
,

در همین رابطه مدیر کل ثبت احوال کهگیلویه وبویراحمد در گفت وگفت و گو با صبح زاگرس در خصوص آخرین وضعیت تولد و مرگ و میر در استان گفت: از سال 95 تا امروز روند جمعیت دارای روند کاهشی است.

,

وی با بیان اینکه ثبت ولادت در چهار ماهه اول سال 1400 حدود 3 هزار و چهارصد مورد بود، گفت: در سال 1401 و در چهارماهه سال حدود 3 هزار و صد و نود و شش مورد یعنی کاهش 6 درصدی  در ولادت داشتیم.

,

صادقی به آمار افزایشی ثبت وفات در سال 99 و 1400 در شرایط کرونا  اشاره داشت و گفت: در چهارماهه سال 1401 نسبت به 1400 روند ثبت فوت کاهشی شد.

,

وی به موضوع ازدواج و طلاق در کهگیلویه و بویراحمد اشاره داشت و تاکید کرد: ازدواج در کهگیلویه وبویراحمد نسبت به کشور دارای روندی مطلوب است.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه