اخبار داغ

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت:

۴۰ پروژه بهداشتی_درمانی در لرستان افتتاح می شود/صدور مجوز استخدام ۳۰ هزار در وزارت بهداشت

۴۰ پروژه بهداشتی_درمانی در لرستان افتتاح می شود/صدور مجوز استخدام ۳۰ هزار در وزارت بهداشت
رحیمی گفت: 40 پروژه بهداشتی_درمانی امسال در لرستان افتتاح می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، بهروز رحیمی شامگاه پنجشنبه در سفر وزیر بهداشت به لرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مهمترین رکن و سرمایه وزارت بهداشت، نیروی انسانی است که چند موضوع تبدیل وضعیت و ایجاد امنیت شغلی، نیروهای شرکتی و قراردادی و طرحی در حال خدمت مطرح می باشد که در همین راستا مسیری را در حال پیگیری هستیم که این نیروها تبدیل وضعیت شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: در خصوص نیروهای طرحی، لفظ طرحی شاغل در کرونا را مطرح می کنیم، فارغ از اینکه الان سر کار هستند یا نه البته کسانی که در ایام کرونا وزارت بهداشت را یاری دادند حتما شامل این طرح می شوند.

,

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت تصریح کرد: یکی دیگر از کارها مجوز استخدامی در وزارت بهداشت است که مراحل نهایی را طی می کند و با عدد ۳۰ تا ۴۰ هزار نفری آزمون برگزار و سهیمه قابل توجهی برای پرستار و گروه های بهداشتی و درمانی کرونا را انجام خواهیم داد.

,

رحیمی عنوان کرد: در لرستان تا پایان سال ۴۰ پروژه به بهره برداری می رسد که اکثرا بهداشتی هستند که مهم است زیر ساخت بهداشت ارتقا یابد و سه پروژه بیمارستانی در استان داریم و این پروژه های مهم حوزه بیمارستانی است و همزمان با هفته دولت نیز ۱۵ پروژه افتتاح می شود.

,

رحیمی با اشاره به اعتبارات بیمارستانی لرستان، گفت: هر سه پروژه از مصوبات سفر ریاست جمهوری است که بخشی از اعتبار بیمارستان نیایش در قالب ماده ۵۶ از محل منابع بانکی تزریق و مضاعف بر آن از ماده ۳۷ و وزارتی هر سه پروژه تحت حمایت هستند تا سرعت جریان ساخت افزایش یابد.

,

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: یکی از دلایل سفر عین الهی به لرستان بررسی پیگیری پروژه های عمرانی است و بعد از مصوبات سفر میزان منابع را بیشتر و به سرعت تزریق می کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه