اخبار داغ

فرماندار شهرستان مراوه تپه:

خیران برای تهیه لوازم التحریر دانش‌آموزان بی‌بضاعت پای کار باشند

خیران برای تهیه لوازم التحریر دانش‌آموزان بی‌بضاعت پای کار باشند
لقمان قربانی گفت: در موقعیت فعلی تهیه لوام التحریر حتی از نوع معمولی آن برای دانش اموزان بی بضاعت مقدور نبوده و ما وظیفه داریم در تهیه آن کمک کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما؛ لقمان قربانی صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان مراوه تپه اظهار کرد: در موقعیت فعلی تهیه لوام التحریر حتی از نوع معمولی آن برای دانش اموزان بی بضاعت مقدور نبوده و ما وظیفه داریم در تهیه آن کمک کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

فرماندار شهرستان مراوه تپه  ادامه داد: فرهنگیان عزیز که همیشه برای ریشه کنی جهل و تاریکی تلاش نموده و مشکلات دانش آموزان و خانواده آنها برایشان بیشتر از دیگران ملموس تر میباشد در کمک رسانی به دانش آموزان بی بضاعت پیشگام باشند.

,

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان مراوه تپه گفت: در نظام جمهوری اسلامی که اکثر هموطنان از خیرین جامعه میباشند ، زیبنده نیست که دانش آموزان ما بخاطر هزینه درسی ترک تحصیل نمایند.

,

قربانی ضمن قدردانی از مدیریت آموزش و پرورش همچنین مربیان طرحهای تابستانی افزود: در طرحهای تابستانی کارهای خوبی انجام گرفت که قابل تحسین بوده و جای تشکر دارد.

,

وی با اشاره به ضرورت انجام واکسیناسیون در مدارس گفت: سلامتی یک معلم و یا دانش آموز ضامن سلامتی دیگران بوده و بنابراین حتما واکسیناسیون این دوره در مدارس انجام گیرد..

,

فرماندار شهرستان مراوه تپه یادآور شد: برای اجرای قانون جهت احداث مدارس حتما تائیدیه عرصه های احداث مدارس دریافت گردد.

,

قربانی گفت:  مدارس روستاهای قزل اطاق و کورک بازگشایی خواهد شد.

,

مدیر آموزش و پرورش شهرستان مراوه تپه نیز ضمن ارائه گزارش از روند کارهای انجام گرفته در طرحهای تابستانی، نیازهای مدارس،  زمان برگزاری کلاسها در رشته های مختلف را اعلام کرد.

,

محمد رضا حاجیلی دوجی گفت: تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس در سطح تمامی شهرستان انجام گرفته است.

,

در ادامه این جلسه جوان فرمانده بسیج سپاه شهرستان مراوه تپه آمادگی این نهاد را برای احداث سرویسهای چند مدرسه اعلام کرد.

,

یاشار سیوکی بخشدار بخش گلیداغ نیز گزارشی از وضعیت فضاهای آموزشی بخش خود را در این جلسه ارائه کرد.

,

در این جلسه اسدالله اسکندری از آمادگی نهاد کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مراوه تپه برای برگزاری آئین شور عاطفه برای جمع آوری لوازم التحریر و دیگر کمکهای مردمی برای دانش آموزان اعلام کرد.

,

خوجملی مدیر شبکه بهداشت این شهرستان نیز در ادامه این جلسه با توجه به ضرورت رعایت پروتکلهای بهداشتی در مدارس گزارشی از روند واکسیناسیون انجام گرفته و نیاز به انجام باقیمانده در مدارس را ارائه کرد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه