اخبار داغ

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی:

تداوم جنگ تحمیلی دشمن در خاکریز مجازی/ بسیجیان با جهاد تبیین نقشه ‏دشمنان را نقش برآب کنند

تداوم جنگ تحمیلی دشمن در خاکریز مجازی/ بسیجیان با جهاد تبیین نقشه ‏دشمنان را نقش برآب کنند
سردار مهدوی به تداوم جنگ تحمیلی دشمن بر علیه انقلاب اسلامی در خاکریز مجازی اشاره کرد و گفت: بسیجیان با جهاد تبیین و بصیرت افزایی باید نقشه ‏دشمنان را نقش برآب کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سردار محمدرضا مهدوی امروز در در گردهمایی فرماندهان پایگاههای بسیج قاینات اظهار کرد: کارنامه بسیج این شهرستان درخشان و خوب است هرجا بسیجیان قرار گرفتند نقش و وظیفه خود را به درستی ایفا کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی در ادامه نقش بسیج در همه عرصه ها را بی بدیل دانست و افزود: حضور مردم و نیروهای بسیجی در دوران دفاع مقدس باعث شد وضعیت جنگ و جبهه ما تغییر کند و در عملیات‌های متعدد که حماسه های بزرگی اتفاق افتاد رزمندگان نگذاشتند یک وجب از خاک میهن اسلامی به دست دشمنان بیافتد.

,

وی با اشاره به اتحاد بلوک شرق و غرب بر حمایت از صدام جنایتکار و علیه انقلاب اسلامی، عنوان کرد: اما وقتی خداوند اراده می کند که ما را یاری کند نتیجه را هم دیدند و  به پشتوانه نیروهای مسلح و با حضور نیروهای مردمی این دشمن بود که شکست خورد.

,

سردار مهدوی خطاب به بسیجیان، گفت: ملت ایران اسلامی چون در امتداد عاشورا حرکت کردند خداوند آنان را یاری کرد تا نقشه های شوم دشمن نقش بر آب شد.

,

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه تنها نسخه نجات بشریت، عمل به فرهنگ بسیجی است، تصریح کرد: بسیج مردمی توانست پوزه دشمن را در منطقه خاورمیانه به خاک بمالد و شرش را از منطقه کم کند لذا امروز بسیجیان امید مستضعفان و الگوی آزادی خواهان جهان هستند.

,

وی به ترس استکبار و رژیم صهونیستی از بسیج مردمی اشاره کرد و افزود: قصه شجاعت ها و رشادت‌ها و دلاوری بسیجیان به اقصی نقاط جهان رسیده است و بسیاری از کشورهای جهان به دنبال نقشه هایی هستند که بسیجیان طراحی و ابداع کرده اند.

,

سردار مهدوی ضمن تأکید مجدد بر اینکه حضور بسیج در میدان باعث وحشت دشمن است، ادامه داد: امروز دشمن از همه جا شکست خورده است لذا به مسائل اجتماعی در جنگ نرم روی آورده است و به دنبال تهی کردن جوانان ما و دوری آنان از مسجد و پایگاه بسیج و ارزش ها است.

,

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی با انتقاد از  رها بودن فضای مجازی، گفت: جوانان ما امروز تحت تاثیر فضای مجازی قرار گرفته اند و وظیفه ماست که با جهاد تبیین و آگاه سازی آنان را به مسیر درست هدایت کنیم.

,

به گفته وی امروز خاکریز دشمن از جبهه ها امروز به خانه ها آمده است و دشمن در عرصه فضای مجازی جنگ تحمیلی ۸ ساله را به شکل بزرگتری ادامه می دهد و وظیفه تبیین و آگاه سازی و بصیرت افزایی جوانان برعهده شما بسیجیان است و هرچه آگاه سازی در جامعه بیشتر شود انحطاط و انحراف جوانان کمتر خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه