اخبار داغ

استاندار گلستان:

شاهد حضور افرادی آشوبگر از اقصی نقاط کشور در گلستان هستیم

شاهد حضور افرادی آشوبگر از اقصی نقاط کشور در گلستان هستیم
علی محمد زنگانه گفت: دشمن به دنبال دو قطبی کردن جامعه یعنی مردم علیه مردم و در راستای رسیدن به اهداف آنها، شاهد حضور افرادی آشوبگر از اقصی نقاط کشور در گلستان هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی محمد زنگانه استاندار استان گلستان در حاشیه برگزاری رژه نیروهای مسلح استان گلستان در گفتگو اختصاصی با گلستان ما؛ گفت: دشمن به دنبال دو قطبی کردن جامعه یعنی مردم علیه مردم است تا به این واسطه بهره برداری لازم خود را داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

وی افزود: دشمن به دنبال تضعیف نظام اسلامی است تا به وسیله آن موفقیت های مختلف نظام در عرصه های مذهبی، اقتصادی من جمله حضور در پیمان شانگهای و حضور پرشور در اربعین را تحت الشعاع قرار دهد.

,

استاندار گلستان تاکید کرد: هوشیاری مردم بخصوص جوانان و نوجوانان در کنار خویشتنداری نیروهای انتظامی و نظامی باعث خاموش شدن فتنه خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه دشمن، دشمن است و کار آن دشمنی، گفت: کسانی که مبادرت به آتش زدن قرآن می کنند و اقداماتی انجام می دهند که هویت و غرور ملی ما را زیرپا می گذارد؛ انها از ملت نیستند؛ بلکه آنها خائنینی هستند که برای دامن زدن به این اختلافات و آتش فتنه وارد کشور می شوند.

,

زنگانه ادامه داد: در همین استان گلستان شاهد حضور افرادی از اقصی نقاط کشور برای برهم زدن آرامش و نظم اجتماعی هستند که این هم هوشیاری مردم را می طلبد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه