اخبار داغ

معاون سازمان راهداری اعلام کرد؛

آغاز طرح ویژه جابه جایی زائران حرم ثامن الحجج (ع) از دوم مهر

آغاز طرح ویژه جابه جایی زائران حرم ثامن الحجج (ع) از دوم مهر
معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: طرح ویژه جا به جایی زائران حرم ثامن الحجج (ع) در دهه پایانی ماه صفر از شنبه دوم مهر آغاز می‌شود و تا نهم مهر ادامه خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا شهرکی اظهار کرد: تمامی سرویس‌ها اعم از سرویس‌های ثابت و فوق‌العاده در سامانه‌های اینترنتی روزفروش و پیش‌فروش بلیت سفر ارائه می‌شود و فروش بلیت در سامانه فقط بر اساس کد ملی خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه امکان خرید بلیت برگشت زائران از استان و شهر مبدا سفر فراهم شده است، گفت: سامانه مکانیزه لیست انتظار بلیت اتوبوس بین‌شهری به صورت محدود برای مسافران بدون بلیت بازگشت از پنجم مهر در پایانه امام رضا مشهد مقدس راه اندازی می‌شود.

,

وی افزود: بر اساس شیوه نامه طرح ویژه بازگشت زائران رضوی با ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای در ایام دهه پایانی دهه صفر، صدور صورت وضعیت دربستی تا نهم مهر ممنوع است و محدودیت‌های شبکه سیر برای شرکت حمل و نقل مسافربری و ناوگان از مبدا سراسر کشور تا تاریخ یادشده حذف می‌شود.

,

شهرکی گفت: قرارگاه حمل و نقل جاده‌ای در ستاد مرکزی این سازمان و پایانه امام رضا در استان خراسان رضوی تشکیل شده است و نشست‌های مشترک برای هماهنگی با سازمان‌ها و ارگان‌های مرتبط به ویژه سازمان‌های نظارتی و تشکل‌های صنفی بخش حمل و نقل مسافر به منظور هماهنگی و اعمال نظارت‌های لازم برگزار می‌شود.

,

وی گفت: راهدارخانه‌های استان خراسان رضوی آماده خدمات رسانی به زائران پیاده در طول مسیر پیاده روی هستند و گشت‌های راهداری در محورهای این استان و سایر استان‌ها حضور مستمر دارند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه