اخبار داغ

معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه مطرح کرد؛

نظارت بر مدارس به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی/ استقبال دانش آموزان از واکسن خوب نیست

نظارت بر مدارس به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی/ استقبال دانش آموزان از واکسن خوب نیست
سارا شاه آبادی با بیان اینکه به منظور رعایت پروتکلهای بهداشتی نظارت بر مدارس وجود دارد، گفت: برخی مدارس تهویه مناسب ندارند همچنین ضرورت انجام فرهنگ سازی میان دانش آموزان برای رعایت پروتکلهای بهداشتی بیش از پیش وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سارا شاه آبادی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: با توجه به بازگشایی مدارس، علاوه بر داشتن تهویه مناسب در مدارس استفاده از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی و انجام واکسیناسیون نیز به منظور کاهش موارد ابتلا و مرگ و میر ناشی از کرونا  توصیه می شود.

وی افزود: همچنین دانش آموزان در صورت مشاهده علائمی شبیه سرماخوردگی به مدرسه نروند زیرا موارد مثبت کرونا همچنان درحال شناسایی است.

معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه تصریح کرد: وضعیت استقبال از واکسیناسیون به ویژه در میان  نوآموزان و دانش آموزان  5 تا 12 سال خوب نیست‌.

شاه آبادی تصریح کرد: توصیه می شود کودکان و نوجوانان پنج تا ۱۸ سال به منظور کاهش عوارض ناشی از ابتلا به کرونا، نسبت به تزریق  دو نوبت واکسن سینوفارم یا پاستوکووک اقدام کنند‌.

وی با بیان اینکه به منظور رعایت پروتکلهای بهداشتی نظارت بر مدارس وجود دارد، عنوان کرد: برخی مدارس تهویه مناسب ندارند و همچنین ضرورت انجام آموزش و نظارت بر رفتار دانش آموزان برای رعایت پروتکلهای بهداشتی  بیش از پیش وجود دارد.
 
معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه گفت: نیاز است آموزش و پرورش در تهیه دستگاه های تهویه همکاری بیشتری انجام دهد.

 شاه آبادی با بیان اینکه در استان کرمانشاه  فعلاً شهرستان نارنجی و قرمز نداریم گفت: ممکن است این شرایط با فرا رسیدن فصل سرما بدتر شود برهمین مبنا همچنان رعایت پروتکل‌های بهداشتی ضرورت دارد.

 

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه