اخبار داغ

مکوندی: تمام پول‌های فیفا را هم به من بدهند به دردم نمی‌خورد

مکوندی: تمام پول‌های فیفا را هم به من بدهند به دردم نمی‌خورد
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: اکنون اگر تمام پول‌های فیفا را هم به من بدهند بدرد من نمی‌خورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابهروز مکوندی در گفت‌وگو با فارس، درمورد شرایط تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: شرایط ما در جدول خوب نیست و ما در انتهای جدول هستیم با این حال سه بازی دیگر باقیمانده و وقتی به جدول نگاه می‌کنیم هنوز روی کاغذ شانس بقاء داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: حتی اگر سر سوزنی شانس داشته باشیم تمام تلاش خودمان را می‌کنیم و برای بقاء می‌جنگیم. می‌خواهیم در سه بازی آینده نتایج خوبی بگیریم هر چند با تیم‌هایی مثل سپاهان و ذوب‌آهن بازی داریم که برای قهرمانی و کسب سهمیه تلاش می‌کنند.

,

سرمربی نفت مسجد سلیمان در مورد برخی شایعات مبنی بر تبانی در لیگ برتر گفت: من به این مسائل اعتقادی ندارم هرچند در همه جای فوتبال دنیا این اتفاقات وجود دارد اما من به بازی جوانمردانه معتقدم و اینکه در سه بازی آینده با تمام وجود برای موفقیت تیممان تلاش می‌کنیم. بردی شیرین است که با جوانمردی و در زمین به دست بیاید. اعتقادی هم به صحبت‌های اینچنینی ندارم.

,

مکوندی در مورد شکایت نفت مسجد سلیمان از باشگاه راه‌آهن در مورد استفاده از بازیکن غیرمجاز گفت: هیچ پاسخی از سازمان لیگ به ما داده نشد، اینکه شکایت ما درست بوده یا نه را هم به ما نگفتند.

,

سرمربی نفت مسجدسلیمان در مورد شکایت از دوسانتوز مهاجم برزیلی که بدون اطلاع از ایران رفت،‌ گفت:‌ باشگاه از این بازیکن به فیفا شکایت کرده و آنطور که شنیده‌ام این بازیکن هم از باشگاه شکایت کرده است با این حال نتیجه این شکایت هر چه باشد به درد من مربی نمی‌خورد حتی اگر بر فرض تمام پول‌های فیفا را هم به خاطر این بازیکن به ما بدهند به درد من مربی نمی‌خورد شاید برای باشگاه خوب باشد اما برای من که بازیکن نیاز داشتم تا گلزنی کند هیچ فایده‌ای ندارد. او اگر می‌ماند و دو گل برای نفت می‌زد به نظر من ثمره بهتری داشت. حتی اگر کل قراردادش را هم به باشگاه برگرداند شاید برای باشگاه از نظر مالی خوب باشد اما من که مربی‌ام و بازیکن نیاز داشتم به کارم نمی‌آید.

,

انتهای پیام/ی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه