اخبار داغ

حرف های جالب گتوزو در مورد شیوه مهار مسی!

حرف های جالب گتوزو در مورد شیوه مهار مسی!
گنارو گتوزو نیز به صف بلند تحسین کنندگان لیونل مسی اضافه شد. بازیکن سابق تیم ملی ایتالیا پس از تماشای نمایش شگفت انگیز لیونل مسی در چهارشنبه گذشته اذعان داشت: «اگر من بودم برای مهار او از نیروی فیزیکی استفاده می کردم.( بزنیدش!)»
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  نقل از سایت گل انگلیسی، ستاره آرژانتینی روز چهارشنبه با زدن دو گل از سه گل تیمش در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی در برابر بایرمونیخ بار دیگر درخشید. تاکنون شخصیت های بلند بالایی درخشش های دامنه دار مسی را ستوده اند و در یکی از آخرین اظهارنظرها گتوزو که در دوران بازیگری خود به بازیکی فیزیکی معروف بود گفت: « متوقف کردن او تقریبا غیرممکن است. چطور مسی را مهار کنیم؟ من نمی دانم چطور می شود برای مهار وی بازیکان را هدایت کرد. شاید بازی من تو من، پوشش و اندکی هم لگد. گل اول مسی مثل شلیک توپخانه ای بود از گوشه محوطه جریمه اما گل دومش که جروم بوآتنگ مدافع 27ساله بایرن را در هم پیچاند و توپ را بالای سر مانوئل نویر رد کرد حتی از اولی هم بهتر بود.»

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
برنده چهار توپ طلا همچنین در گل سوم بارسلونا و پاس به نیمار نیز نقش ایفا کرد تا بارسلونا یک پایش را در فینال لیگ قهرمانان بگذارد و با خیالی آسوده به مصاف هفته آینده در آلمان برود.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه