اخبار داغ

مصلحی در دیدار با طلاب تبریز:

می‌خواهند رهبر در برابر کثافت کاری‌ها سکوت کند/در فتنه 88 خیلی‌ها با سکوت خود به نظام لطمه زدند/انگلیسی‌ها بعد از بازگشایی سفارتشان پول مشروبات خود را هم گرفتند/فتنه 94 چیست؟!

می‌خواهند رهبر در برابر کثافت کاری‌ها سکوت کند/در فتنه 88 خیلی‌ها با سکوت خود به نظام لطمه زدند/انگلیسی‌ها بعد از بازگشایی سفارتشان پول مشروبات خود را هم گرفتند/فتنه 94 چیست؟!
وزیر سابق اطلاعات گفت: بعد از بازگشایی سفارت انگلیس در ایران آنان حتی پول شیشه مشروباتی که در زمان اشغال سفارتخانه شکسته بود را هم گرفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، حیدر مصلحی در دیدار با طلاب آذربایجان شرقی در بیان نقشه های یهودیان اظهار داشت: یهود جریانات و اقوامی را بررسی کرده که بتواند روی هر کدام که استعداد دارند، کار کند تا سوار اسلام شود؛ یهود روی بنی امیه کار کرد و دیدید که چگونه سوار اسلام شدند. بعد از رحلت امام، یهود و صهیونیست بررسی کردند که بتوانند روی کدام افراد و جریانات کار کنند و کدام یک می توانند سوار نظام شوند. همینطور که ما از تجربیات تاریخی در مطالبات و تمدن سازی خود استفاده میکنیم، آن ها هم از تجربیات تاریخی خود استفاده می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

تحریف بیانات امام همان نفوذ است

,

وی با اشاره به بیانات رهبری در 14 خرداد، در مرقد امام، اضافه کرد: رهبری در این بیانات فرمودند، اگر ما راه امام را گم کنیم، اگر نسبت به راه امام غفلت کنیم،  عمدا کنار بگذاریم، ملت ایران سیلی خواهند خورد. در فتنه 88 و 78 و خیلی از مواقع حساس مملکت، رهبری چنین قاطع و حساس صحبت نکرده بودند. امروز برخی ها شروع به خاطره گویی می کنند. این موجب گم شدن راه امام در نسل سوم می شود.

,

وی در ادامه افزود: گم کردن راه امام برای نسل سوم، غفلت از راه امام، برای نسل اول و دوم که امام را دیده بودند و سوم اگر عمدا راه امام با خاطره گویی کنار گذاشته می شود مربوط به جریان نفود است؛  نفوذ یعنی اقدام به ایجاد جاسوس در کشور.

,

در فتنه 88 دشمنان از طریق ازدواج نفوذ کردند/ انگلیسی ها پول مشروبات خود را هم از دولت گرفتند

,

وزیر سابق اطلاعات در توضیح جریان نفود بیان داشت: هم در خبرگان و هم مجلس، روی این دو نفوذ برنامه ریزی می کنند. نفوذ موردی و جریانی انجام می دهند.  برای این نفوذ برنامه های مختلف دارند؛ نفوذ موردی یعنی فردی را جاسوس کنند تا کسی را ترور کند. برنامه دوم ترور شخصیتی است. افرادی که شخصیت های فکری و مرجعی هستند را بدنام کنند. مثلا با طراحی ازدواج در فرد و خانواده اش نفود کنند. در همین فتنه 88 از مسئله ازدواج سو استفاده کردند؛ وقتی لایه های پشت را در می آورید، می بینید که فردی از طریق ازدواج نفوذ کرده است و وقتی به آن شخص قضیه را تعریف می کنید، باور نمی کند.

,

وی با اشاره به فعالیت های اطلاعاتی انگلیس، عنوان کرد: سفارت انگلیس دویست و پنجاه نفر دارد که پنجاه نفر آن انگلیسی و بقیه ایرانی هستند و در ایران پراکنده بودند که پیش خواص بروند. ما خبر داشتیم که در سفارت تصمیم می گرفتند که شخصی فلان حرف را پیش فلان خواص فردا بزند. سرویس اطلاعاتی انگلیس "ام آی سیکس" در ایجاد فتنه کارکشته و خیلی قوی است؛ بعد از بازگشایی سفارت انگلیس در ایرانان آنان حتی پول شیشه مشروب هایی که در زمان اشغال شکسته بود را هم گرفتند. در بحث نفوذ، رهبری فرموده بودند که خانه فلان مرجع، افسر انگلیسی رفته بود و معتمد شده بود.

,

وی تشریح کرد: در هر موفقیتی که برای اسلام ناب محمدی به دست می آید، دشمنان بر علیه آن برنامه ریزی می کنند. بعد از عملیات استشهادی در لبنان و سرزمین های اشغالی که نتایج بسیار موفقیت آمیزی داشت، آمدند عملیات انتحاری راه انداختند، هر چند به آن اعتقاد ندارند. در مدینه وقتی قبر مطهر پیامبر را زیارت می کنید، مامورین جلوگیری می کنند و می گویند چرا برای مرده دعا می کنید، او مرده است و غیره؛ لکن الان به نیت اینکه بعد از کشته شدن،  سر سفره پیامبر حاضر می شوند، این عملیات را انجام می دهند.

,

پشت پرده های فتنه 88/سفیر انگلیس را از عوارضی قم بازگرداندم

,

مصلحی با توضیح ابعادی از فتنه 88، ابراز داشت: در فتنه 88، ملت ایران پا روی خواص گذاشتند، من در قلب جریانات بودم و دیدم که خیلی از خواص ساکت ایستاده بودند. استراتژی دیگر ام آی سیکس، استفاده از اراذل اوباش بود؛ در کودتا 28 مرداد، از اراذل اوباشی مانند شعبان بی مخ و فاحشه ها استفاده کردند. در فتنه هم از اراذل و اوباش و بدکاره ها استفاده کردند. ما در فتنه 88، در یکی از چهارراه های نرسیده به میدان آزادی، جمعی محدود، تقریبا 500 نفر اختشاش هایی می کردند. معلوم بود که از یک نفری خط می گیرند. من گفتم که روی این مسئله کار کنند و به این رسیدیم که یک زن فاحشه اروپایی، از طرف انگلیسی ها پول گرفته بود تا این مسئله را مدیریت کند؛ این زن دستگیر و محاکمه شد. وقتی این پرونده را به برخی خواص نشان دادم، کله شان را تکان می دادند.

,

وی ادامه داد: سفیر انگلیس در قم می خواست با یکی از خواص دیدار کند، ما به این آقا گفتیم که اجازه ندهید بیاید. آن فرد گفت که ما کار خود را می کنیم، شما هم کار خود را بکنید. لکن من شخصا از جلوی عوارضی نگذاشتم که جلوتر برود؛ ولی پیامش دیگر رسیده بود.

,

وی با اشاره به استفاده دشمن از برجام به عنوان ابزار نفوذ، خاطرنشان کرد: نفوذ بعد از برجام بسیار جدی است. خود اوباما رسما در جلوی رسانه ها گفت که باید بفهمیم که در طول این 36 سال، علی رغم فشارها و تحریم ها، چه عواملی باعث شد که نظام جمهوری اسلامی ساقط نشود و حتی پیشرفت هم داشته باشد. در بحث غنی سازی ما در تبدیل 10 درصد به 20 درصد مشکل داشتیم تا برای مصارف پرشکی و درمانی استفاده کنیم. به دنیا اعلام کردیم ما خواهان سوخت 20 درصد هستیم. آمریکایی ها فتنه کردند و گفتند ما این سوخت را می دهیم و در عوض شما هم تمامی تاسیسات غنی سازی را تعطیل کنید؛ ترکیه و کشورهای آمریکای لاتین به میان آمدند، دشمن باز همراهی نکرد. اما یک بچه حزب الهی به نام شهید شهریاری، چند تا بچه حزب اللهی را جمع کرد و در عرض 2 ماه مشکل را حل کرد و من به جهانیان اعلام کردم که دیگر نیازی نداریم؛ به تبع آن اوباما در کنگره گفت که من گفته بودم که با فشار و تحریم نمی شود کاری کرد، باید برای گفتگو با ایران جمع شویم.

,

چطور دولت در دوران تحریم ماشین لوکس وارد می کند اما مواد اولیه را به کارخانه ها نمی رساند؟

,

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس با اشاره به همراهی آمریکا توسط برخی از مسئولین داخلی، اذعان داشت: این ماشین های لوکس خارجی در دو سال اخیر در کشور چه می کنند. من یک سوال دارم؛ مگر ما تحریم نشده ایم. این ماشین ها چطور وارد شده اند؟ مگر بانک ها تحریم نیستند، این پول ها چگونه جا به جا می شود؟ چرا از این پول ها برای ورود مواد اولیه کارخانه ها استفاده نمی شود تا جوانان بی کار نشوند و کارخانه ها به راه بیافتند؟ الان در خود تبریز و حاشیه اش، چقدر تولیدی یا تعطیلند یا با یک سوم ظرفیت کار می کنند؟

,

وی افزود: سرمایه گذاری دیگر دشمن در ایجاد التقاط فکری ایست. آنهم در حوزه و دانشگاه. یعنی در افکار ناب اسلام یک چیزهایی قاطی کنند. سروش چه وضعی پیدا کرد؟ اکنون سروش را سی آی ای کنترلش می کند؛ کدیور چه کسی بود؟ آمد علیه ولایت فقیه با دلایل شرعی کتاب نوشت،در جریانات انحرافی دولت قبل، برخی ها میپرسیدند که چرا دستگیرشان نمی کنیم. جواب می دادم که آیا می توان جلوی التقاط فکری را گرفت؟

,

وی متذکر شد: دشمن روی فرقه ها و مذاهب به صورت سنگین کار می کند. برای حنبلی ها وهابیت و برای شیعه حجتیه و بهائیت را ایجاد کرده است. بعضا میبینیم که خود این افکار انجمن حجتیه به افکار بچه های حزب اللهی نفوذ می کند. باید روشنگری کنیم، باید در کارهای لازم اقتصادی کار کنیم، می گوییم که خدایا امام زمان را برسان. این یعنی تفکر انجمن حجتیه. من در زمان وزارت، حجتیه در حال کار کردن روی یک مسئله ای بود. یک مطالبی کار کردیم و تحویل سایت ها دادیم که بزنند، بعد دیدیم که برخی ها برای برداشتن این مطالب پول سنگینی داده اند؛ در همین نفوذهای فردی و موردی، جاسوس می فرستند تا یک فرد را به قدرت برساند حتی برای همین انتخابات نفر می فرستند. چنان از رهبری و خواسته هایش می گویند که بچه های حزب اللهی با خودشان می گویند که ما چه کسی هستیم اینها چه کسی هستند. یعنی نفوذ جریان نفاق اتفاق می افتد.

,

فتنه 94 چیست و چگونه باید با آن مقابله کرد

,

وزیر سابق اطلاعات با اعلام اینکه دشمنان دیگر عکس امام را پاره و به رهبری توهین نمی کنند، عنوان کرد: فتنه فعلی که در آن قرار داریم اولا قابل حس کردن نیست. ثانیا پیچیده است ثالثا تدریجی است؛ یک عده با نَمد مالی راه فرد را کج می کنند. اگر قضیه شیعه و سنی زمان هولاکوخان را مطالعه کنید خواهید فهمید. رابعا امرور با جریحه دار کردن احساسات به پیش نمی روند، عکس امام را پاره نمی کنند، به رهبری توهین نمی کنند. دیگر سراغ احساسات و تعصبات مردم نمی روند.

,

وی زنده کردن ارزش های انقلاب را گزینه مقابله با فتنه فعلی دانست و اذعان داشت: برای مقابله با فتنه اولا باید فضای جامعه را فضایی ضد استکبار و ضد آمریکایی کنیم. دوم زنده کردن ارزش های انقلاب اسلامی است؛ رهبری فرمودند که در انتخابات به لیست هایی که توسط افراد و جریانات حزب اللهی و متدین تنظیم می شود اعتماد کنیم. این یعنی زنده نگه داشتن شعار های ما. شما ببینید که در دو سال اخیر بعضی ها چند بار از واژه استکبار استفاده کرده اند و چند بار از واژه ایالات متحده به کار برده اند؛ همه اینها طراحی شده است تا اصطلاحات و نظام فکری امام بهم بریزد. می دانند که کلمه استکبار بار دارد؛ مردم حس می کنند که این کشور ها دشمن هستند.

,

وی با اشاره به فرمایشات رهبری در دیدار با نیروی هوایی اظهار داشت: بعضی ها می گویند اینقدر دشمن دشمن نگو. کلمه مستضعف که همیشه در لسان امام بود، اما اکنون آن را از لسان خود بچه حزب اللهی ها از بین برده اند. ببینید امام چند بار در صحیفه نورش آورده است. امام به دنبال امام شدن مستضعفین بود نه رفاه طلبان و اشرافی گری ها.

,

مصلحی توضیح داد: سفر اروپایی که با خرید هواپیما به آن افتخار می کنند. 5 درصد کشور فقط از طریق هواپیما جا به جا می شوند که خیلی از این افراد دولتی هستند و اکنون آنان را قشر آسیب پذیر جامعه نام گذاسته اند. در فتنه 88 برخی ها فعال فتنه و برخی ها ساکت بودند. باید مقابل این افراد ایستاد. سکوت این گونه افراد لطمه زیادی وارد نظام کرد. تبیین حق الناس در مسئله انتخابات اصطلاحی بود که برای اولین بار رهبری بیان کردند وگرنه از این اصطلاح نیز استفاده می کرند.

,

وی در پایان راجع به خبرگان رهبری ابراز داشت: در بحث خبرگان رهبری، دشمن به دنبال موازی سازی در برداشت از ولایت فقیه است. اینها به دنبال بهم ریختن چهارچوب ولایت فقیه هستند. می خواهند رهبری در سیاست دخالت نکند. با عرض معذرت مانند ملکه انگلیس باشد که خیلی حرف وحشت آوری است، برخی با ایجاد شورای رهبری، فقط نصیحت کند و مقابل کثافت کاری چیزی نگوید و جلوگیری نکند.

,

 انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه