اخبار داغ

گزارشی از جلسه شورای اداری ورزقان /

دشتی: ۱۱ درصد جمعیت ورزقان تحت پوشش کمیته امداد است/امام جمعه: پوشش ۱۱ درصدی جمعیت ورزقان توسط کمیته امداد تاسف بار است

دشتی: ۱۱ درصد جمعیت ورزقان تحت پوشش کمیته امداد است/امام جمعه: پوشش ۱۱ درصدی جمعیت ورزقان توسط کمیته امداد تاسف بار است
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی گفت:۱۱ درصد جمعیت شهرستان ورزقان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) است که این میزان بیشتر از میانگین کشوری با ۶/۲ درصد است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آوای ورزقان، صابر تقویمی امروز یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ورزقان ضمن تسلیت رحلت حضرت امام خمینی(ره) از سپاه به جهت انجام هماهنگی‌های لازم در خصوص اعزام زائرین حرم مطهر امام تشکر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای ورزقان, آوای ورزقان,

وی احداث بزرگراه خواجه-ورزقان را مطالبه عموم مردم شهرستان دانست و اظهار داشت: این پروژه که از مدت‌ها قبل به دلیل برخی مسائل متوقف شده بود شروع به کار کرده و انشالله با پیگیری‌ها و کمک نماینده شهرستان عملیات احداث آن با شتاب بیشتری ادامه می ‌یابد.

,

سرپرست فرمانداری ورزقان خاطر نشان کرد: شهرستان ورزقان به دلیل قرار گرفتن در منطقه ارسباران، علاوه بر دارا بودن معادن کم‌نظیر طلا و مس نظیر مس سونگون ( دومین معدن بزرگ کشور) دارای مناظر بدیع و بکر طبیعی و آثار تاریخی است که ویژگی‌های خاصی به طبیعت ورزقان بخشیده و این شهرستان را به یکی از قطب‌های گردشگری تبدیل کرده است که با بهره برداری از این پروژه شاهد افزایش حضور گردشگران و سرمایه گذاران خواهیم بود.

,

 

,

۱۱ درصد جمعیت شهرستان ورزقان تحت پوشش کمیته امداد است

, ۱۱ درصد جمعیت شهرستان ورزقان تحت پوشش کمیته امداد است,

 

,

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی نیز کاهش میزان مدد جویان را هدف اصلی کمیته امداد برشمرد و خاطر نشان کرد: ۱۱ درصد جمعیت شهرستان ورزقان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) است که این میزان بیشتر از میانگین کشوری با ۶/۲ درصد است.

,

وی افزود: برای کاهش میزان افراد تحت پوشش کمیته امداد در شهرستان ورزقان نیازمند کمک مسئولین شهرستان همراه با فرهنگ سازی و خودکفاسازیمددجویان در شهرستان هستیم.

,

حین دشتی، صنعت فرش را صنعتی بسیار توانمند عنوان کرد و گفت: برنامه ویژه ای در جهت توسعه و نهادینه سازی صنعت فرش در بین مددجویان داریم که در این راه خواهان همکاری اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان ورزقان برای توسعه این صنعت در بین مددجویان شهرستان هستیم.

,

 

,

تحت پوشش کمیته امداد بودن ۱۱ درصد جمعیت ورزقان تاسف بار است

, تحت پوشش کمیته امداد بودن ۱۱ درصد جمعیت ورزقان تاسف بار است,

 

,

امام جمعه ورزقان نیز در این جلسه پوشش ۱۱ درصدی جمعیت شهرستان توسط کمیته امداد را تاسف بار خواند و گفت: اینکه غنی‌ترین شهرستان استان و حتی کشور به لحاظ منابع معدنی، گردشگری و دیگر ثروت‌های خدادای شهرستانی محروم باشد، مردمانش به سختی امرار معاش کنند و بیشترین میزان افراد تحت پوشش کمیته امداد در استان را به خود اختصاص دهد تأسف بار است.

,

وی افزود: شهرستان ورزقان را به لحاظ برخورداری از منابع معدنی با برخی شهرستان‌های استان کرمان برابری می‌کند ولی در برخورداری مردم شهرستان از عواید معادن و توسعه به هیچ وجه با شهرستان‌های چون رفسنجان قابل نیست.

,

امام جمعه ورزقان با تاکید بر اینکه در اثر معدن کاری و اکتشافات معدنی بسیاری از منابع زیست محیطی شهرستان و ذخیره‌گاه‌های چون جنگل‌های ارسباران ازبین می‌روند، خاطر نشان کرد: برخی شرکت‌ها ثروت‌های خدادادی مردم شهرستان را با بهایی بسیار اندک از چنگ آنان درآورده و از حداقل کمک به مردم شهرستان و توسعه آن اجتناب می‌کنند.

,

حجت الاسلام مسعود مهدوی با اشاره به اینکه متاسفانه عده‌ای  مردم را با سیاسی کاری مقابل هم قرار می‌دهند تا به فکر دفاع از حقوق قانونی خود نباشند، اظهار داشت: امیدوارم نماینده، فرماندار و سایر مسئولین اجرایی شهرستان با برنامه ریزی های صحیح، راه حل‌هایی برای رفع محرومیت از چهره شهرستان اتخاذ نمایند.

,

 

,

دفاع از حقوق مردم خط قرمز من است/ تحت پوشش کمیته امداد بودن ۱۱ درصد جمعیت شهرستان فاجعه است

, دفاع از حقوق مردم خط قرمز من است/ تحت پوشش کمیته امداد بودن ۱۱ درصد جمعیت شهرستان فاجعه است,

 

,

نماینده مردم ورزقان و خاروانا در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی جلسه شورای اداری شهرستان ورزقان ضمن تشکر از مردم ولایتمدار، با شعور، با استعداد و مظلوم شهرستان ورزقان به جهت اعتماد و واگذاری مسئولیت نمایندگی شهرستان به وی، گفت: از هیات اجرایی و تمامی دستگاه‌های نظارتی دخیل در انتخابات که به برگزاری انتخابات سالم در شهرستان کمک کردند کمال تشکر را دارم.

,

وی با تاکید بر اینکه محور توسعه در هر منطقه‌ای سرمایه انسانی است، گفت: شهرستان ورزقان به لحاظ منابع انسانی از شرایط بسیار مطلوبی برخوردار است که باید از این توانمندی برای بالفعل کردن دیگر منابع موجود شهرستان نظیر معادن و گردشگی نهایت بهره را برد.

,

رضا علیزاده تصریح کرد: پوشش ۱۱ درصدی جمعیت شهرستان توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) فاجعه است که برای رهایی از این مشکل باید تک تک مسئولین شهرستان خود را خادم مردم دانسته و با تمام توان در کاهش این آمار بکوشند.

,

وی خطاب به مسئولین شهرستانی افزود: هر مدیری خود را نوکر مردم دانسته و در انجام وظایف خود موفق باشد با تمام توان از او حمایت خواهم کرد و مدیرانی که این روحیه را ندارند بهتر است بدانند که بنده حق عزل و نصب ندارم ولی در راستای عمل به وظیفه نظارتی خود برای دفاع از حقوق مردم کوتاهی نخواهم کرد.

,

 

,

انتهای پیام/م

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه