اخبار داغ

پدیده فوتبال بانوان از زمین های خاکی گلباف تا چمن های استادیوم آزادی؛

مسئولین به ورزش بانوان بی توجهی می کنند/ با اختصاص دادن 20 درصد هزینه فوتبال مردان به بانوان قله های آسیا را فتح می کنیم

مسئولین به ورزش بانوان بی توجهی می کنند/ با اختصاص دادن 20 درصد هزینه فوتبال مردان به بانوان قله های آسیا را فتح می کنیم
کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان کشور که در سن 14 سالگی به عنوان پدیده فوتبال ساحلی کشور شناخته شد در گفت و گویی خواندنی از فرازها و فرودهایش در این راه می گوید و گلایه هایی را نیز خطاب به مسئولین بیان کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  " پایگاه اطلاع رسانی بوتیا " امروز شهرت شهر گلباف، به آب و هوای چهار فصل و طبیعت زیبای آن است و کمتر کسی است که از پتانسل های فرهنگی، ورزشی و معدنی این شهر مطلع باشد؛ دانشمندان، چهره های علمی و ورزشی بسیار زیادی از این شهر نامی پر آوازه کردند و در صحنه های مختلف جهانی درخشش چشمگیری داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه اطلاع رسانی بوتیا ,

آری گلباف شهر پرچم دار المپیک،  خانم زهرا نعمتی است و کم نیستند جوان های با استعدادی که اگر اندکی به آن ها بها داده شود در عرصه های ملی و جهانی خوش خواهند درخشید، جوانانی چون کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان، سیده عارفه سید کاظمی و سایر هم تیمی های گلبافی اش؛ نرگس و زهرا کوهستانی ،فاطمه خدایی و مرضیه حاج خلیلی .عارفه3

, عارفه3, عارفه3,

 

,

عارفه السادات سیدکاظمی متولد سال 76، کاپیتان جوان تیم ملی فوتبال بانوان کشور در شهر زیبای گلباف از توابع شهر کرمان چشم به جهان گشود و به گفته خودش از 10سالگی  پا به عرصه فوتبال گذاشت و شروع به توپ زدن کرد.

,

در ادامه خبرنگار " پایگاه اطلاع رسانی بوتیا "  گفت و گویی خواندنی با این بانوی جوان داشته است که این کاپیتان از دغدغه ها و آرزوهایش برای ما می گوید؛

, پایگاه اطلاع رسانی بوتیا , پایگاه اطلاع رسانی بوتیا ,

چه شد که از میان این همه رشته به فوتبال علاقه مند شدید؟

, چه شد که از میان این همه رشته به فوتبال علاقه مند شدید؟, چه شد که از میان این همه رشته به فوتبال علاقه مند شدید؟,

من با تشویق پدرم که خود ورزشکار بودند، از 10 سالگی فوتبال را انتخاب و ابتدا از زمین های خاکی شروع کردم، روزانه 3 الی 4 ساعت تمرین کردم تا اینکه با تمرینات مداوم پس ازچندسال در سن 14 سالگی موفق شدم به تیم مس رفسنجان راه یابم و اولین قرارداد حرفه ای ام را با این تیم ببندم  و درلیگ فوتبال ساحلی شروع به فعالیت کنم .

,

با ورود به این عرصه استعدادهای من به سرعت شکوفا شد و با این تیم توانستم لیگی  موفق همراه باقهرمانی را پشت سربگذرام و با وجود سن کم( 14 سالگی ) به عنوان بهترین گلر لیگ و پدیده ی مسابقات شناخته شدم و بعد ازآن بود که به تیم ملی دعوت شدم.

,

پست و سابقه خود در تیم ملی را برای ما شرح دهید؟

, پست و سابقه خود در تیم ملی را برای ما شرح دهید؟, پست و سابقه خود در تیم ملی را برای ما شرح دهید؟,

من از14سالگی به اردوهای تیم ملی دعوت شدم ، درپست دروازه بانی فعالیت می کنم و هم اکنون کاپیتان تیم ملی می باشم.

,

عارفه
  کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان؛  این روزها به چه کاری مشغول هستید؟

, عارفه, عارفه,
,   کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان؛  این روزها به چه کاری مشغول هستید؟ ,   کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان؛  این روزها به چه کاری مشغول هستید؟,

در اردوهای تیم ملی زیر 19 سال بانوان به سر می برم تا برای مسابقات آسیایی آماده شویم.

,

عارفه4
  بهترین و بدترین خاطره ورزشی تان را بیان کنید؟

, عارفه4, عارفه4,
,   بهترین و بدترین خاطره ورزشی تان را بیان کنید؟,   بهترین و بدترین خاطره ورزشی تان را بیان کنید؟,

بهترین خاطره ورزشیم؛ قهرمانی درلیگ فوتبال سال94-95 است و بدترین آن نائب قهرمانی فوتبال ساحلی است درحالی که حقمان قهرمانی بود!
با توجه به نزدیک بودن مسابقات، چه اردو و بازی های تدارکاتی برایتان دیده شده است؟

,
, با توجه به نزدیک بودن مسابقات، چه اردو و بازی های تدارکاتی برایتان دیده شده است؟, با توجه به نزدیک بودن مسابقات، چه اردو و بازی های تدارکاتی برایتان دیده شده است؟,

درحال حاضربه مدت 4 ماه است که درکمپ های تیم ملی درحال تمرینات بدنسازی و بازی های تدارکاتی خارجی وداخلی می باشیم، ازقبل سال تحویل تا 2 فروردین درسوچی روسیه تورنومنت جهانی برگزارشدکه بهترین تیم های اروپایی نیز در آن حضور داشتند.

,

عارفه2
موفقیت امروز خود را مدیون چه کسانی هستید؟

, عارفه2, عارفه2,
, موفقیت امروز خود را مدیون چه کسانی هستید؟, موفقیت امروز خود را مدیون چه کسانی هستید؟,

پدرم و مربی های تیم ملی (خانم ها مهنازامیرشقاقی ومریم جهانجاتی)
 از عملکرد مسئولین تیم ملی راضی هستید؟

,
,  از عملکرد مسئولین تیم ملی راضی هستید؟,  از عملکرد مسئولین تیم ملی راضی هستید؟,

مسولین تیم ملی واقعا برایمان زحمت می کشند، اما متاسفانه توجه خاصی از بالا به ورزش بانوان نمی شود، مطمئنا اگر 20 درصد هزینه تیم ملی مردان ایران را خرج تیم ملی بانوان هم می کردند، ماهم در آسیا حرفی برای گفتن داشتیم!
شما یک بانوی گلبافی هستید، میزان حمایت و تقدیر مسئولین ورزش گلباف از شما چگونه و تا چه حد بوده است؟

,
, شما یک بانوی گلبافی هستید، میزان حمایت و تقدیر مسئولین ورزش گلباف از شما چگونه و تا چه حد بوده است؟, شما یک بانوی گلبافی هستید، میزان حمایت و تقدیر مسئولین ورزش گلباف از شما چگونه و تا چه حد بوده است؟,

متاسفانه اگربخواهم حتی برای یک ساعت درتنها سالن ورزشی شهر تمرین کنم باید نصف روزبرای گرفتن وقت از مسئول اداره تربیت بدنی گلباف صرف کنم و هزینه سالن را هم بپردازیم، تاکنون هیچ یک ازمسئولین شهر گلباف از من یا دیگر همشهری هایمان که درتیم ملی هم بازی هستیم نه تنها تقدیر و تشکری نگرده اند بلکه یادی هم از ما نمی کنند گویی که ورزشکارانی مانند من و سایر هم تیمی های گلبافی مان متعلق به شهر گلباف نمی باشیم.
اگر گلایه ای از مسئولین و یا صحبتی با مردم شهرتان دارید بیان کنید

,
, اگر گلایه ای از مسئولین و یا صحبتی با مردم شهرتان دارید بیان کنید, اگر گلایه ای از مسئولین و یا صحبتی با مردم شهرتان دارید بیان کنید,

اگر راستش را بخواهید از مسئولین شهر به ویژه مسئولین ورزش گلباف بسیاردل آزرده ام، حتی یکبارهم نشده است که من و دیگر دوستانم را موردلطف قراردهند یا اشاره ای به موفقیت های ما بکنند.

,

ازهمشهریانم تقاضادارم که بچه های خود را تشویق به ورزش نمایند و همچنین دعا خیرشان را از ما دریغ نکنند تابتوانم بیش از پیش فردی مفید برای شهر عزیزم گلباف و درنهایت کشورم ایران باشم.
چشم انداز ورزشی خودتان را چگونه می بینید؟

,
, چشم انداز ورزشی خودتان را چگونه می بینید؟, چشم انداز ورزشی خودتان را چگونه می بینید؟,

من هنوزاول راه هستم و با توجه به اینکه در رده های بالای ورزش ورود کرده ام ،می خواهم ورزشکاری مفیدبرای کشور و شهرم باشم ، فوتبال خود را ، انشاالله با مربی گری حرفه ای در سطح کلاس جهانی برای شهر و کشورم به پایان خواهم رساند.

,

 حرف آخر؟

,  حرف آخر؟,  حرف آخر؟,

در پایان از کلیه ی کسانی که مرا در رسیدن به اهدافم یاری نمودند کمال تشکر را دارم و از مسئولین محترم شهرم تقاضادارم که به ورزش شهر گلباف اهمیت بیشتری دهند چرا که استعدادهای زیادی در گلباف هستند که با کمی توجه و در اختیار داشتن امکانات به جایگاه های بسیار درخشانی دست پیدا می کنند خصوصا بانوان که استعداد فوق العاده ای در زمینه ورزش در همه رشته ها دارند.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه