جزئیات بدهی استقلال، پرسپولیس و 7 باشگاه لیگ برتری
در حالی که کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال هفته گذشته ۱۱ باشگاه را به عنوان باشگاههای بدهکار معرفی کرد، مبالغ بدهی این باشگاه مشخص شد.
[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ AFC هر ساله نامهای به فدراسیون فوتبال ایران ارسال میکند تا باشگاههای لیگ برتر بدهیهای خودشان را برای صدور مجوز حرفهای پرداخت کنند. این مجوز حرفهای برای حضور نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا الزامی است و آنها پس از کسب مجوز حرفهای میتوانند در این رقابتها شرکت کنند. پارسال پرداخت بدهی باشگاههای استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی، نفت و ذوب آهن پروسه طولانی را طی کرد که در نهایت نفت به خاطر مشکلاتی که برای کسب مجوز حرفهای داشت، از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شد.
,
شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
AFC,
هفته گذشته کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال ۱۱ باشگاه را به عنوان باشگاههای بدهکار معرفی کرد. نفت مسجد سلیمان، پدیده، سپاهان، پرسپولیس، تراکتورسازی، استقلال، گسترش فولاد، نساجی، سپیدرود، استقلال خوزستان و پارس جنوبی ۱۱ باشگاهی بودند که به خاطر بدهکار بودن، حق ثبت قراردادهای جدیدشان را نداشتند و در ادامه در اخذ مجوز حرفهای با مشکل روبهرو میشدند.
در بین این باشگاهها پارس جنوبی و نساجی بدهیهای خودشان را که مبالغ کمی هم بود پرداخت کردند و تنها ۹ باشگاه بدهکار باقی مانده است. میزان بدهکاری این باشگاهها به شرح زیر است:
نفت مسجد سلیمان: ۸۰۰ میلیون تومان
پدیده مشهد: ۶۹۰ میلیون تومان
سپاهان: بیش از ۶۰۰ میلیون تومان. این باشگاه دو پرونده در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال دارد که بیشترین مبلغ بدهی آن مربوط به پرونده عبدالله کرمی است که زردپوشان اصفهانی باید مبلغی حدود ۵۹۶ میلیون تومان به این بازیکن پرداخت کنند.
پرسپولیس: ۶۰۰ میلیون تومان
تراکتورسازی: ۵۰۰ میلیون تومان
استقلال تهران: ۴۰۰ میلیون تومان
گسترش فولاد: این باشگاه تنها برای پرونده محمد نصرتی محکوم شده و باید ۱۸۳ میلیون تومان به این بازیکن پرداخت کند و البته با توجه به انتقال امتیاز این تیم به ماشینسازی، باید منتظر ماند و دید وضعیت این باشگاه چطور میشود.
سپیدرود: ۴۰ میلیون تومان
استقلال خوزستان: ۷ میلیون تومان
,
هفته گذشته کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال ۱۱ باشگاه را به عنوان باشگاههای بدهکار معرفی کرد. نفت مسجد سلیمان، پدیده، سپاهان، پرسپولیس، تراکتورسازی، استقلال، گسترش فولاد، نساجی، سپیدرود، استقلال خوزستان و پارس جنوبی ۱۱ باشگاهی بودند که به خاطر بدهکار بودن، حق ثبت قراردادهای جدیدشان را نداشتند و در ادامه در اخذ مجوز حرفهای با مشکل روبهرو میشدند.
,
در بین این باشگاهها پارس جنوبی و نساجی بدهیهای خودشان را که مبالغ کمی هم بود پرداخت کردند و تنها ۹ باشگاه بدهکار باقی مانده است. میزان بدهکاری این باشگاهها به شرح زیر است:
,
نفت مسجد سلیمان: ۸۰۰ میلیون تومان
,
نفت مسجد سلیمان:,
نفت مسجد سلیمان:,
پدیده مشهد: ۶۹۰ میلیون تومان
,
پدیده مشهد:,
پدیده مشهد:,
سپاهان: بیش از ۶۰۰ میلیون تومان. این باشگاه دو پرونده در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال دارد که بیشترین مبلغ بدهی آن مربوط به پرونده عبدالله کرمی است که زردپوشان اصفهانی باید مبلغی حدود ۵۹۶ میلیون تومان به این بازیکن پرداخت کنند.
,
سپاهان:,
سپاهان:,
پرسپولیس: ۶۰۰ میلیون تومان
,
پرسپولیس:,
پرسپولیس:,
تراکتورسازی: ۵۰۰ میلیون تومان
,
تراکتورسازی:,
تراکتورسازی:,
۵۰۰,
استقلال تهران: ۴۰۰ میلیون تومان
,
استقلال تهران: ۴۰۰,
استقلال تهران:,
گسترش فولاد: این باشگاه تنها برای پرونده محمد نصرتی محکوم شده و باید ۱۸۳ میلیون تومان به این بازیکن پرداخت کند و البته با توجه به انتقال امتیاز این تیم به ماشینسازی، باید منتظر ماند و دید وضعیت این باشگاه چطور میشود.
,
گسترش فولاد:,
گسترش فولاد:,
سپیدرود: ۴۰ میلیون تومان
,
سپیدرود:,
سپیدرود:,
۴۰,
استقلال خوزستان: ۷ میلیون تومان
,
استقلال خوزستان:,
استقلال خوزستان:,
منبع: ایسنا
,
منبع: ایسنا]
به اشتراک گذاری این مطلب!
ارسال دیدگاه