سود کلان و میلیونی موناکو از فروش ستارهها +عکس
موناکو با ظهور و فروش ستارههای جوان به غولهای اروپا سود کلانی به جیب زده است.
[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ موناکو از سال ۲۰۱۴ با ظاهر شدن ستارههای جدید و جوان مورد توجهغولهای اروپا قرار گرفت و در ادامه با ترانسفر این بازیکن سود کلانی به جیب زد.
,
شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
براساس آمار موناکو با فروش ستارههای خود از سال ۲۰۱۴ تا سال ۲۰۱۸، ۶۰۴ میلیون یورو به جیب زده است که در نوع خود یک رکورد به حساب میآید.
تصویر زیر نشان میدهد که موناکو امباپه را ۱۸۰ میلیون یورو به سن ژرمن، مارسیال ۶۰ میلیون یورو به من یونایتد، سیلوا ۵۰ میلیون یورو منسیتی،فابیانو به لیورپول ۴۵ میلیون یورو، خامس به رئال مادرید ۷۵ میلیون یورو، لمار به اتلتیکو ۷۰ میلیون یورو، کورزوآ به سن ژرمن ۲۵ میلیون یورو، کونگولو به هادرسفیلد۲۰ میلیون یورو، عبدنور به والنسیا ۲۲ میلیون یورو، مندی به من سیتی ۵۷ میلیون یورو به فروش رسانده و مجموعا ۶۰۴ میلیون یورو به دست آورده است.

,
براساس آمار موناکو با فروش ستارههای خود از سال ۲۰۱۴ تا سال ۲۰۱۸، ۶۰۴ میلیون یورو به جیب زده است که در نوع خود یک رکورد به حساب میآید.
,
تصویر زیر نشان میدهد که موناکو امباپه را ۱۸۰ میلیون یورو به سن ژرمن، مارسیال ۶۰ میلیون یورو به من یونایتد، سیلوا ۵۰ میلیون یورو منسیتی،فابیانو به لیورپول ۴۵ میلیون یورو، خامس به رئال مادرید ۷۵ میلیون یورو، لمار به اتلتیکو ۷۰ میلیون یورو، کورزوآ به سن ژرمن ۲۵ میلیون یورو، کونگولو به هادرسفیلد۲۰ میلیون یورو، عبدنور به والنسیا ۲۲ میلیون یورو، مندی به من سیتی ۵۷ میلیون یورو به فروش رسانده و مجموعا ۶۰۴ میلیون یورو به دست آورده است.
,

,

,
,
منبع: فارس
]
به اشتراک گذاری این مطلب!
ارسال دیدگاه