با قراردادی 5 ساله
یوسف سیدی به تراکتورسازی پیوست
بازیکن فصل گذشته تیم گسترش فولاد تبریز با امضای قراردادی 5 ساله به تیم تراکتورسازی پیوست.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت تراکتورسازی، یوسف سیدی بازیکن اردبیلی فصل گذشته تیم گسترش فولاد تبریز پس از حضور در تمرینات تیم تراکتورسازی نظر جان توشاک را جلب کرد و امروز با حضور در دفتر باشگاه قراردادی به مدت 5 فصل با سرخپوشان فوتبال آذربایجان امضا کرد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,این بازیکن که سابقه پوشیدن پیراهن تیم های ملی زیر ۱۷ و زیر ۲۰ سال ایران را در کارنامه دارد فوتبال خود را از ذوبآهن اردبیل آغاز کرده و در تیمهای ماشینسازی و گسترش فولاد تبریز حضور داشته است.
,
انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه