محرومیت خلعتبری بخشیده شد

محرومیت خلعتبری بخشیده شد
محرومیت بازیکن پدیده که با رای کمیته انضباطی نمی‌توانست در بازی اول مقابل پرسپولیس به میدان برود، بخشیده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا خلعتبری، بازیکن تیم فوتبال پدیده با رای کمیته انضباطی بازی نخست لیگ برتر مقابل پرسپولیس را از دست داده بود اما در آستانه آغاز دیدار دو تیم پرسپولیس و پدیده، محرومیت این بازیکن هم بخشیده شد تا او بتواند شاگردان گل‌محمدی را در این دیدار همراهی کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

گفته می‌شود، خلعتبری به خاطر داشتن شاکی خصوصی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال محروم شده بود که با رضایت این شاکی، محرومیت بازیکن پدیده هم بخشیده شده است.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه