کاپیتان ۳۹ ساله اسبق پرسپولیس به پارسجنوبیجم پیوست
کاپیتان سابق تیم پرسپولیس با عقد قراردادی به پارس جنوبی جم پیوست.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت ورزشبوشهر، محسن بنگر مدافع باتجربه و ۳۹ ساله سابقپرسپولیس که فصل گذشته در نفت تهران توپ میزد، با عقد قراردادی یکساله به پارس جنوبیجم پیوست.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,بنگر امروز در دیدار با بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی قراردادش را امضا کرد و رسما شاگرد مهدی تارتار در لیگ هجدهم شد.
,بنگر به زودی در تمرینات پارس جنوبی جم حضور پیدا میکند.
]
ارسال دیدگاه