اطلاعیه باشگاه استقلال درباره بازی با تراکتورسازی
باشگاه استقلال اطلاعیهای درباره نحوه استقرار هواداران این تیم و باشگاه تراکتورسازی صادر کرد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، تیمهای استقلال و تراکتورسازی روز جمعه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم میروند. در همین رابطه باشگاه استقلال اطلاعیهای صادر کرد که به شرح زیر است:
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
بدون تردید هواداران تیم تراکتورسازی از بهترین و پرشورترین هواداران فوتبال در ایران محسوب میشوند و احترام آنها همواره بر همه ما واجب است اما با توجه به اهمیت این مسابقه باشگاه استقلال از هواداران خود میخواهد حضور گستردهای در ورزشگاه آزادی داشته باشند و سکوها را پر کنند.
ذکر این نکته ضروری است که طبق قانون سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال، هواداران تیم مهمان تنها میتوانند در ۱۰ درصد از سکوهای ورزشگاه مستقر شوند.
باشگاه استقلال مانند باشگاه تراکتورسازی که در تبریز و در ورزشگاه یادگار امام از این حق خود استفاده میکند، از هوادارانش درخواست می کند با حضور حداکثری، ورزشگاه را به رنگ آبی درآورند.
,
,
,
,
]
ارسال دیدگاه