عذرخواهی شفر و رحمتی از هواداران استقلال
سرمربی و کاپیتان استقلال پس از تساوی مقابل فولاد از هواداران این تیم عذرخواهی کردند.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ استقلال در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال در حالی که میزبان فولاد بود مقابل این تیم با تساوی بدون گل متوقف شد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,پس از این دیدار وینفرد شفر سرمربی استقلال، مهدی رحمتی کاپیتان استقلال و ساشا شفر به سمت هواداران استقلالی حاضر در ورزشگاه آزادی رفتند تا به خاطر از دست دادن دو امتیاز در دیدار مقابل فولاد از آنها عذرخواهی کنند.
,این تساوی استقلال در حالی رقم خورد که آبیپوشان هفته آینده به مصاف السد قطر بروند و میتوانستند با پیروزی مقابل فولاد با روحیه خوب خودشان را برای مقابل السد آماده کنند.
,انتهای پیام
]
ارسال دیدگاه