در حاشیه بازی های اندونزی:

فرود ظفری: مدال نقره‌ام را به رهبر انقلاب تقدیم می‌کنم

فرود ظفری: مدال نقره‌ام را به رهبر انقلاب تقدیم می‌کنم
ووشو کار نقره‌ای کشورمان گفت که مدالش را به مقام معظم رهبری تقدیم می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرود ظفری پس از کسب مدال نقره بازی‌های آسیایی گفت: از جانم مایه گذاشتم اما نتوانستم مدال طلا را کسب کنم.

وی تاکید کرد: در این چندماهه شب تا صبح تمرین کردم تا مدال طلای  خود را به مقام معظم رهبری تقدیم کنم. این آرزوی من بود ولی نمی‌دانم این نقره، ارزش هدیه به رهبری را دارد یا نه اما این مدالم را به رهبر انقلاب تقدیم می‌کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,

ظفری تصریح کرد: خیلی ناراحتم که طلا نگرفتم، امیدوارم در مسابقات بعدی طلایی شوم. شرمنده مردم شدم ولی در آینده جبران خواهم کرد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه