اخبار بازی های اندونزی:
رکابی در سنگنوردی سوم شد
بانوی ملیپوش کشورمان همراه با نماینده ژاپن به عنوان مشترک سومی رسید.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در ادامه رقابتهای سنگنوردی بازیهای آسیایی امروز الناز رکابی به رقابت پرداخت.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, در ادامه رقابتهای سنگنوردی بازیهای آسیایی امروز الناز رکابی به رقابت پرداخت.,الناز رکابی به طور مشترک با ورزشکار ژاپنی در رتبه سوم مسابقات سنگنوردی بولدورینگ قرار گرفت و خسرو هاشمزاده دیگر نماینده کشورمان نیز دوازدهم شد.
, الناز رکابی به طور مشترک با ورزشکار ژاپنی در رتبه سوم مسابقات سنگنوردی بولدورینگ قرار گرفت و خسرو هاشمزاده دیگر نماینده کشورمان نیز دوازدهم شد.,مسابقات فردا در بخش لید پیگیری میشود.
, مسابقات فردا در بخش لید پیگیری میشود.,روز گذشته رضا علیپور سنگنورد خوب کشورمان در فینال سرعت موفق شد دهمین مدال طلای ایران و نخستین طلای کاروان ایران در پالمبانگ را تصاحب کند.
, روز گذشته رضا علیپور سنگنورد خوب کشورمان در فینال سرعت موفق شد دهمین مدال طلای ایران و نخستین طلای کاروان ایران در پالمبانگ را تصاحب کند.,انتهای پیام
, انتهای پیام]
ارسال دیدگاه