عباسعلی امروز دور نخست نماینده ازبکستان را 7 بر صفر شکست داد و سپس برابر «آیومی» از ژاپن 2 بر یک نتیجه را واگذار کرد و به برای کسب نشان برنز به مصاف نماینده ویتنام می رود.
حمیده عباسعلی برنز گرفت
کاراته کای سنگین وزن تیم بانوان ایران با برتری مقابل نماینده ویتنام به نشان برنز دست پیدا کرد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مهر از اندونزی، حمیده عباسعلی در وزن 68+ کیلوگرم در دیدار رده بندی «تای هنگ آنه» از ویتنام را ۳ بر صفر از پیش رو برداشت و به نشان برنز دست پیدا کرد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مهر,
تیم کاراته کشورمان امروز دو نماینده داشت، که سجاد کنج زاده هم راهی مبارزه نهایی شده است.
عباسعلی امروز دور نخست نماینده ازبکستان را 7 بر صفر شکست داد و سپس برابر «آیومی» از ژاپن 2 بر یک نتیجه را واگذار کرد و به برای کسب نشان برنز به مصاف نماینده ویتنام می رود.
تیم کاراته کشورمان امروز دو نماینده داشت، که سجاد کنج زاده هم راهی مبارزه نهایی شده است.
عباسعلی امروز دور نخست نماینده ازبکستان را 7 بر صفر شکست داد و سپس برابر «آیومی» از ژاپن 2 بر یک نتیجه را واگذار کرد و به برای کسب نشان برنز به مصاف نماینده ویتنام می رود.
,
تیم کاراته کشورمان امروز دو نماینده داشت، که سجاد کنج زاده هم راهی مبارزه نهایی شده است.
, ]
ارسال دیدگاه