واعظی در جمع خبرنگاران:

مذاکره ما با اروپا مسیر خوبی را طی می‌کند

مذاکره ما با اروپا مسیر خوبی را طی می‌کند
رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: مذاکره ما با اروپا مسیر خوبی را طی می کند و مسائلی که در چند ماه پیش به وقوع پیوست، روانی بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور،  در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت با اشاره به احضار سفیر ایران در دانمارک، گفت: امروز آقای رییس جمهور از وزارت امور خارجه خواستند تا این موضوع را رسیدگی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
واعظی گفت: بحث درباره spv (نهاد ویژه مالی اروپا) به طور قطع هفته آینده انجام می شود، مذاکره ما با اروپا مسیر خوبی را طی می کند و مسائلی که در چند ماه پیش به وقوع پیوست، روانی بوده است.
,
 
,
واعظی درباره نزدیک شدن موعد تحریم‌های آمریکا بیان کرد: تلاش آمریکا، فشار به مردم ایران و نظام است و به این منظور، کمیته‌های مختلف تشکیل شده و در حال برنامه ریزی هستند، بر همین اساس  رئیس‌جمهور گفت در ۱۳ آبان هیچ اتفاقی نمی‌افتد.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه