افزایش حقوق کارمندان در دستورکار دولت
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: بررسی افزایش حقوق کارمندان به کمیسیون اجتماعی دولت ارجاع شده و این کمیسیون در حال بررسی این موضوع است.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صداو سیما، جمشید انصاری رئیس سازمان اداری و استخدامی کشورظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیات دولت، اظهار داشت: بررسی افزایش حقوق کارمندان به کمیسیون اجتماعی دولت ارجاع شده و این کمیسیون در حال بررسی این موضوع است.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,وی گفت: بعد از اعلام نتیجه از کمیسیون اجتماعی این موضوع به هیات دولت ارجاع می شود و در آنجا تصمیم گیری نهایی انجام خواهد شد.
,رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور تصریح کرد: نیازی به ارسال این پرونده به مجلس نیست و تصمیم هیات دولت در این خصوص لازم الاجرا و قانونی است.
]
ارسال دیدگاه