بازداشت فرماندار سابق چابهار به جرم اخذ رشوه

بازداشت فرماندار سابق چابهار به جرم اخذ رشوه
دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان از بازداشت فرماندار سابق شهرستان چابهار به جرم اخذ رشوه خبر داد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان، حجت الاسلام علی موحدی راد افزود: فرماندار سابق چابهار به دلیل اخذ رشوه بازداشت شده است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی بیان کرد: این فرد به دلیل اخذ رشوه بیش از ۳ میلیارد ریالی حدود ۲۰ روز است که در بازداشت به سر می‌برد.

,

دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان ادامه داد: متهم هم اکنون در زندان زاهدان است و بررسی روند قضایی پرونده وی نیز در حال انجام است.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه