بازداشت فرماندار سابق چابهار به جرم اخذ رشوه
دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان از بازداشت فرماندار سابق شهرستان چابهار به جرم اخذ رشوه خبر داد .[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان، حجت الاسلام علی موحدی راد افزود: فرماندار سابق چابهار به دلیل اخذ رشوه بازداشت شده است .
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,وی بیان کرد: این فرد به دلیل اخذ رشوه بیش از ۳ میلیارد ریالی حدود ۲۰ روز است که در بازداشت به سر میبرد.
,دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان ادامه داد: متهم هم اکنون در زندان زاهدان است و بررسی روند قضایی پرونده وی نیز در حال انجام است.
,انتهای پیام
]
ارسال دیدگاه