واکنش حجت‌الاسلام رئیسی به شایعه رفتنش به قوه قضائیه:

هیچ حسی جز خدمت در بارگاه مقدس رضوی ندارم

هیچ حسی جز خدمت در بارگاه مقدس رضوی ندارم
حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی به شایعه رفتنش از آستان قدس رضوی به قوه قضائیه واکنش نشان داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی در حاشیه آئین عملیات اجرائی شهرک علم و فن‌آوری عالم آل‌محمد و در گفت‌وگو با تسنیم در مشهدمقدس، اظهار داشت: در حال حاضر مشغول خدمت‌رسانی در آستان قدس رضوی هستم و هیچ حسی جز خدمت در این بارگاه مقدس ندارم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر شایعه انتصابش به عنوان رئیس قوه قضائیه، گفت: از همان‌هایی که این خبر را منتشر کرده اند، بپرسید.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه