واکنش حجتالاسلام رئیسی به شایعه رفتنش به قوه قضائیه:
هیچ حسی جز خدمت در بارگاه مقدس رضوی ندارم
حجتالاسلام والمسلمین رئیسی به شایعه رفتنش از آستان قدس رضوی به قوه قضائیه واکنش نشان داد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حجتالاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی در حاشیه آئین عملیات اجرائی شهرک علم و فنآوری عالم آلمحمد و در گفتوگو با تسنیم در مشهدمقدس، اظهار داشت: در حال حاضر مشغول خدمترسانی در آستان قدس رضوی هستم و هیچ حسی جز خدمت در این بارگاه مقدس ندارم.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر شایعه انتصابش به عنوان رئیس قوه قضائیه، گفت: از همانهایی که این خبر را منتشر کرده اند، بپرسید.
]
ارسال دیدگاه