مدیرعامل استقلال در امارات چه می‌کند؟

مدیرعامل استقلال در امارات چه می‌کند؟
مدیران باشگاه استقلال روزهای سختی را پشت سر می‌گذارند و مشکلات مالی باعث شده باشگاه هرگز در تصمیم‌هایش تعلل نکند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیاندا پاتوسی یکی از گزینه‌های محبوب استقلالی‌ها برای لیگ نوزدهم است اما قرارداد او باید تمدید شود. در حالی که آبی‌ها پول زیادی برای توافق او با نداشتند، مامه تیام از عجمان امارات جدا شد و بند ارزشمند قراردادش را فعال کرد. حالا ۲۰ درصد از انتقال تیام به استقلال می‌رسد. اتفاقی که می‌تواند پاتوسی را در تهران حفظ کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
امیرحسین فتحی به دبی سفر کرد تا ۲۵۰ هزار دلاری که حق باشگاه استقلال از انتقال تیام است را دریافت کند. البته او سری هم به پسرش که در امارات زندگی می‌کند زده.
,
 
,
منبع: خبرآنلاین
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه