نادری یک فصل دیگر در پرسپولیس ماندنی شد

نادری یک فصل دیگر در پرسپولیس ماندنی شد
مدافع فصل گذشته پرسپولیس که به صورت قرضی به این تیم آمده بود یک فصل دیگر در جمع سرخپوشان ماندنی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد نادری امروز (یکشنبه) در محل باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کرد و پس از جلسه‌ای که با ایرج عرب داشت اعلام شد برای یک سال دیگر سرخپوشان را همراهی می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

پیش از این موافقت باشگاه بلژیکی برای ادامه حضور این بازیکن گرفته شده بود و حالا نگرانی هواداران از این بابت مرتفع شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه