نصیرزاده دوباره مدیرعامل ماشینسازی شد
هوشنگ نصیرزاده برای بار دوم به سمت مدیرعاملی باشگاه ماشینسازی درآمد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هوشنگ نصیرزاده که دو ماه پیش از سمت مدیرعاملی باشگاه استعفا داده بود، به علت کسالت جمشید خطیبی به سمت مدیرعاملی ماشینسازی بازگشت.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
جمشید خطیبی که به علت کسالت در بیمارستان بستری شده، به دستور پزشکان باید مدتی استراحت کند.
,
منبع: ایسنا
]
ارسال دیدگاه