رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد:

۳۰ نفر از کادر درمانی بروجرد به کرونا مبتلا شدند

۳۰ نفر از کادر درمانی بروجرد به کرونا مبتلا شدند
محمد کاکاوند گفت: تاکنون حدود 30 نفر از کادر درمانی بروجرد شامل پزشک و پرستار به کرونا مبتلا شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا محمد کاکاوند در گفت و گو با سفیرافلاک اظهارداشت: از ابتدای شیوع کرونا، کادر درمانی برای درمان بیماران کرونایی و خدمت رسانی در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی حضور داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: کادر درمانی به عنوان مدافعان سلامت در بیمارستان ها همچنان مشغول به خدمت بوده که تاکنون حدود ۳۰ نفر از کادر درمانی و پزشکی شهرستان بروجرد به کرونا مبتلا شده اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد با تاکید بر در خانه ماندن مردم برای قطع زنجیره کرونا تصریح کرد: ضروری است تا شهروندان همچنان در خانه بمانند، بهداشت فردی را رعایت کنند، از حضور در مکان های عمومی خودداری کنند تا هر چه سریعتر زنجیره انتقال کرونا قطع شود.

کاکاوند عنوان کرد: تاکنون در شهرستان بروجرد ۱۸۴ نفر به کرونا مبتلا شده اند که تعدادی از آنها پس از طی کردن دوره درمان و مراقبت های مورد نیاز، از بیمارستان ترخیص شده اند.

وی بیان کرد: همچنان در چند نقطه شهرستان بروجرد خطر ابتلا بسیار زیاد است و لازم است که شهروندان تا حد امکان از منزل خارج نشوند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد خاطرنشان کرد: شکست کرونا در گرو همکاری مردم، قرنطینه خانگی، رعایت بهداشت فردی و عمل به سایر موارد است که قطعا در این صورت می توان انتقال این ویروس را قطع کرد.

انتهای پیام/

,

وی افزود: کادر درمانی به عنوان مدافعان سلامت در بیمارستان ها همچنان مشغول به خدمت بوده که تاکنون حدود ۳۰ نفر از کادر درمانی و پزشکی شهرستان بروجرد به کرونا مبتلا شده اند.

,

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد با تاکید بر در خانه ماندن مردم برای قطع زنجیره کرونا تصریح کرد: ضروری است تا شهروندان همچنان در خانه بمانند، بهداشت فردی را رعایت کنند، از حضور در مکان های عمومی خودداری کنند تا هر چه سریعتر زنجیره انتقال کرونا قطع شود.

,

کاکاوند عنوان کرد: تاکنون در شهرستان بروجرد ۱۸۴ نفر به کرونا مبتلا شده اند که تعدادی از آنها پس از طی کردن دوره درمان و مراقبت های مورد نیاز، از بیمارستان ترخیص شده اند.

,

وی بیان کرد: همچنان در چند نقطه شهرستان بروجرد خطر ابتلا بسیار زیاد است و لازم است که شهروندان تا حد امکان از منزل خارج نشوند.

,

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد خاطرنشان کرد: شکست کرونا در گرو همکاری مردم، قرنطینه خانگی، رعایت بهداشت فردی و عمل به سایر موارد است که قطعا در این صورت می توان انتقال این ویروس را قطع کرد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه