سرپرست شرکت آب منطقه‌ای سیستان و بلوچستان:

سیلاب باز هم سیستان را دربر گرفت

سیلاب باز هم سیستان را دربر گرفت
محمد دلمرادی گفت: با توجه بارندگی در افغانستان ورود سیلاب جدید به منطقه سیستان از شب گذشته آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد دلمرادی، سرپرست شرکت آب منطقه‌ای سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: از شب گذشته شاهد افزایش دربی آب ورودی به منطقه سیستان هستیم که با توجه به تداوم بارندگی ها در بالادست این منطقه، پیش بینی می شود تا 10 روز آینده ورود سیلاب به شمال استان ادامه داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,

وی ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی ها و اقدامات صورت گرفته سیلاب اخیر با همکاری دستگاه های اجرایی متولی به خوبی مدیریت و آب ورودی هدایت شد.

سرپرست شرکت آب منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در سیلاب اخیر آب خوبی وارد منطقه شد، به گونه ای که 13 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشت و بدون خسارت از منطقه رودخانه سیستان عبور پیدا کرد و به سمت چاه نیمه ها و هامون ها هدایت شد. 

دلمرادی با اشاره به پیش بینی های صورت گرفته در خصوص سیلاب ورودی به سیستان و آماده باش دستگاه های اجرایی، ابراز امیدواری کرد: سیلاب جدید نیز به خوبی مدیریت و به هامون ها هدایت شود.

انتهای پیام/
,

وی ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی ها و اقدامات صورت گرفته سیلاب اخیر با همکاری دستگاه های اجرایی متولی به خوبی مدیریت و آب ورودی هدایت شد.

سرپرست شرکت آب منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در سیلاب اخیر آب خوبی وارد منطقه شد، به گونه ای که 13 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشت و بدون خسارت از منطقه رودخانه سیستان عبور پیدا کرد و به سمت چاه نیمه ها و هامون ها هدایت شد. 

دلمرادی با اشاره به پیش بینی های صورت گرفته در خصوص سیلاب ورودی به سیستان و آماده باش دستگاه های اجرایی، ابراز امیدواری کرد: سیلاب جدید نیز به خوبی مدیریت و به هامون ها هدایت شود.

انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه