فرمانده انتظامی هرمزگان:

۷۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد

۷۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
جعفری از شناسایی و کشف ۷۸ هزار لیتر گازوییل قاچاق در ۲۴ ساعت گذشته در استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از هرمز  سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی هرمزگان اظهارکرد : در راستای مبارزه و مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی و به منظور مقابله و برخورد جدی با قاچاقچیان و همچنین با هدف جلوگیری از خروج و قاچاق سرمایه مایه ملی ، ماموران انتظامی شهرستان میناب ، سیریک وخمیر موفق شدند طی سه عملیات جداگانه ضمن پاکسازی دو محل دپو و توقیف دستگاه کامیون نفتکش حامل سوخت قاچاق ۷۸ هزار لیتر گازوییل قاچاق کشف نمایند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز ,

وی افزود: با تلاش ماموران سختکوش استان در ۲۴ ساعت گذشته ۲ نفر از عوامل قاچاق سوخت شناسایی و دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

,

این مقام انتظامی استان ارزش ریالی سوخت های قاچاق مکشوفه در مدت یاد شده را ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال عنوان کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه