بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت سالروز ورود آزادگان
تکریم اسرا تقدیر از همه خوبیها است
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با صدور بیانیهای سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی را گرامی داشت.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در اطلاعیه ای فرا رسیدن 26 مرداد سالروز ورود آزادگان سرفراز به میهن اسلامی را تبریک گفت.
در این اطلاعیه ضمن تبریک این روز بزرگ به تمام آزادگان و خانواده های محترمشان آمده است : 26 مرداد ماه از عزیزترین و به یاد ماندنی ترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی و یادآور ورود آزادمردان دلاوری است که در راه حفظ و حراست از کیان مقدس جمهوری اسلامی ایران، در میدان های نبرد حق علیه باطل شجاعانه افتخار آفریدند و در دوران اسارت با تحمل شکنجه های شدید روحی و جسمی توانستند معنای صبر و استقامت و پیروزی را عیان سازند و شجاعت و رادمردی را به جهانیان تفهیم نمایند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در این اطلاعیه ضمن تبریک و تهنیت سالروز ورود آزادگان، به محضر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی) و مردم شریف و بزرگوار ایران اسلامی به ویژه مردم قدردان و همیشه در صحنه استان کرمانشاه، برای تمامی آزادگان سرافراز و خانواده های محترمشان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، از درگاه خداوند سبحان آرزوی عزت و سربلندی نموده است.
در ادامه این اطلاعیه همچنین آمده است: «تکریم و سپاس فرزندان برومند ایران اسلامی که پس از گذشت سالها هنوز زخم اسارت و شکنجههای شیاطین را بر بدن خود دارند، تقدیر از همه خوبیها و پاکیها و صداقتها وصبوریها و سپاسگذاری از انسانهای نمونهای است که پرصلابت و مقاوم در برابر سختیها بردباری کردند و خود را در ذهن زمین و زمان جاودانه ساختند.
,
,
,
,
,
,
,
انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه