عضو شورای شهر اراک؛

فراکسیون امید به رأی ۳۰ درصد مردم شریف اراک اهمیتی نمی‌دهند/ انتخابات هیئت رئیسه شورا نمایشی غم انگیز و خنده دار است

فراکسیون امید به رأی ۳۰ درصد مردم شریف اراک اهمیتی نمی‌دهند/ انتخابات هیئت رئیسه شورا نمایشی غم انگیز و خنده دار است
مرادی عضو شورای شهر اراک با اشاره به موضوع انتخابات هیئت‌رئیسه شورای شهر اراک در صحن این شورا، گفت: با توجه به اینکه چهارمین دفعه‌ای است که این نمایش غم‌انگیز و ضرر زننده و خنده‌دار در حال اجراست و گروه ۸ نفره شورا به حدود ۳۰ درصد از نمایندگان مردم یعنی رأی ۳۰ درصد مردم شریف اراک هیچ‌گونه اهمیتی نمی‌دهند و با عنایت به جمیع جهات ما (سه عضو اصولگرا) جلسه را ترک می‌کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ صحن رسمی شورای شهر اراک شامگاه دوشنبه ۲۷ مردادماه با دستور کارهای متفاوت که مهم‌ترین آن انتخاب هیئت‌رئیسه دوره چهارم بود با حضور ۹ نفر از ۱۱ عضو شورای آغاز به کار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , دیار آفتاب, ؛ صحن رسمی شورای شهر اراک شامگاه دوشنبه ۲۷ مردادماه با دستور کارهای متفاوت که مهم‌ترین آن انتخاب هیئت‌رئیسه دوره چهارم بود با حضور ۹ نفر از ۱۱ عضو شورای آغاز به کار کرد.,

بعد از بررسی سایر موضوعات و تقریباً در اواخر جلسه و قبل از ورود شورا به دستور کار پایانی که موضوع انتخاب هیئت‌رئیسه دوره چهارم شورای شهر اراک بود علیرضا مرادی عضو شورا طی سخنانی با بیان اینکه انتقاد برای رفع تنش‌ها است در اعتراض به شیوه عملکرد جناحی گروه ۸ نفره فراکسیون امید شورا گفت: نقد امروزم نسبت به گروه ۸ نفره است و با اشخاص کاری ندارم و این شیوه عملکرد نمی‌خواهم با دنیای ذهن امثال ما بسازد بلکه برای حل مشکلات است و نقدم به عملکرد ۳ ساله نه بر اساس برداشت‌های ذهنیت شخصی بلکه واقعی است.

وی ادامه داد: کسی حق انتقاد کردن دارد که قصد کمک کردن داشته باشد. ولله قصدمان این است که کمک کنیم تا هزینه‌ها، انتصابات و خدمات شهری درست انجام گیرد، قسم به شرف مردم رأی‌دهنده قصدمان کمک به حرکت جمعی و خدمت‌رسانی به مردم است.

مرادی با بیان اینکه فقط نمایندگی مردم کفایت می‌کند که بنده حق انتقاد داشته باشم افزود: به‌واسطه معلم بودنم تخصص نقد را هم دارم ولی شاید سؤال باشد که اگر ما به‌جای این گروه ۸ نفره بودم چه می‌کردیم؟ ولله قسم از توان و تخصص غیر خودمان استفاده می‌کردیم.

این عضو شورای شهر اراک با تأکید بر اینکه امروز و همین ساعت و دقیقه زمان نقد است چراکه بعدازاین احتمالاً سکوت خواهیم کرد اظهار داشت: از این منظر روش این گروه ۸ نفره را می‌پسندم که هماهنگ هستند اما دستور قرآن این است که هماهنگ بودن را بر تقوا قرار دهیم نه بر ظلم کردن، منافع شخصی و گروهی را کنار بگذاریم و یک حرکت گروهی را برای استفاده از تمام توان‌ها آغاز کنیم.

مردای که از سوی سه عضو اصولگرای شورا سخن می‌گفت با اشاره به موضوع انتخابات هیئت‌رئیسه شورای شهر اراک تصریح کرد: با توجه به اینکه چهارمین دفعه‌ای است که این نمایش غم‌انگیز و ضرر زننده و خنده‌دار در حال اجراست و گروه ۸ نفره شورا به حدود ۳۰ درصد از نمایندگان مردم یعنی رأی ۳۰ درصد مردم شریف اراک هیچ‌گونه اهمیتی نمی‌دهند و نمایش غم‌انگیز سپردن کارهای کاملاً تخصصی در کمیسیون‌ها به افراد غیرتخصصی ضرر زننده است با عنایت به جمیع جهات ما (سه عضو اصولگرا) جلسه را ترک می‌کنیم.

سپس علیرضا مرادی، علی جعفر محصولی و حامد آجرلو سه عضو اصولگرای شورای شهر اراک به نشانه اعتراض به عملکرد جناحی و نادیده گرفته شدن سه عضو شورا طی سه سال گذشته توسط فراکسیون امید که اکثریت را در اختیار دارند صحن شورا را ترک و با توجه به غیبت دو تن از اعضا این جلسه برای برگزاری انتخابات هیئت‌رئیسه از نصاب افتاد.

انتهای پیام/

,

بعد از بررسی سایر موضوعات و تقریباً در اواخر جلسه و قبل از ورود شورا به دستور کار پایانی که موضوع انتخاب هیئت‌رئیسه دوره چهارم شورای شهر اراک بود علیرضا مرادی عضو شورا طی سخنانی با بیان اینکه انتقاد برای رفع تنش‌ها است در اعتراض به شیوه عملکرد جناحی گروه ۸ نفره فراکسیون امید شورا گفت: نقد امروزم نسبت به گروه ۸ نفره است و با اشخاص کاری ندارم و این شیوه عملکرد نمی‌خواهم با دنیای ذهن امثال ما بسازد بلکه برای حل مشکلات است و نقدم به عملکرد ۳ ساله نه بر اساس برداشت‌های ذهنیت شخصی بلکه واقعی است.

وی ادامه داد: کسی حق انتقاد کردن دارد که قصد کمک کردن داشته باشد. ولله قصدمان این است که کمک کنیم تا هزینه‌ها، انتصابات و خدمات شهری درست انجام گیرد، قسم به شرف مردم رأی‌دهنده قصدمان کمک به حرکت جمعی و خدمت‌رسانی به مردم است.

مرادی با بیان اینکه فقط نمایندگی مردم کفایت می‌کند که بنده حق انتقاد داشته باشم افزود: به‌واسطه معلم بودنم تخصص نقد را هم دارم ولی شاید سؤال باشد که اگر ما به‌جای این گروه ۸ نفره بودم چه می‌کردیم؟ ولله قسم از توان و تخصص غیر خودمان استفاده می‌کردیم.

این عضو شورای شهر اراک با تأکید بر اینکه امروز و همین ساعت و دقیقه زمان نقد است چراکه بعدازاین احتمالاً سکوت خواهیم کرد اظهار داشت: از این منظر روش این گروه ۸ نفره را می‌پسندم که هماهنگ هستند اما دستور قرآن این است که هماهنگ بودن را بر تقوا قرار دهیم نه بر ظلم کردن، منافع شخصی و گروهی را کنار بگذاریم و یک حرکت گروهی را برای استفاده از تمام توان‌ها آغاز کنیم.

مردای که از سوی سه عضو اصولگرای شورا سخن می‌گفت با اشاره به موضوع انتخابات هیئت‌رئیسه شورای شهر اراک تصریح کرد: با توجه به اینکه چهارمین دفعه‌ای است که این نمایش غم‌انگیز و ضرر زننده و خنده‌دار در حال اجراست و گروه ۸ نفره شورا به حدود ۳۰ درصد از نمایندگان مردم یعنی رأی ۳۰ درصد مردم شریف اراک هیچ‌گونه اهمیتی نمی‌دهند و نمایش غم‌انگیز سپردن کارهای کاملاً تخصصی در کمیسیون‌ها به افراد غیرتخصصی ضرر زننده است با عنایت به جمیع جهات ما (سه عضو اصولگرا) جلسه را ترک می‌کنیم.

سپس علیرضا مرادی، علی جعفر محصولی و حامد آجرلو سه عضو اصولگرای شورای شهر اراک به نشانه اعتراض به عملکرد جناحی و نادیده گرفته شدن سه عضو شورا طی سه سال گذشته توسط فراکسیون امید که اکثریت را در اختیار دارند صحن شورا را ترک و با توجه به غیبت دو تن از اعضا این جلسه برای برگزاری انتخابات هیئت‌رئیسه از نصاب افتاد.

انتهای پیام/

,

بعد از بررسی سایر موضوعات و تقریباً در اواخر جلسه و قبل از ورود شورا به دستور کار پایانی که موضوع انتخاب هیئت‌رئیسه دوره چهارم شورای شهر اراک بود علیرضا مرادی عضو شورا طی سخنانی با بیان اینکه انتقاد برای رفع تنش‌ها است در اعتراض به شیوه عملکرد جناحی گروه ۸ نفره فراکسیون امید شورا گفت: نقد امروزم نسبت به گروه ۸ نفره است و با اشخاص کاری ندارم و این شیوه عملکرد نمی‌خواهم با دنیای ذهن امثال ما بسازد بلکه برای حل مشکلات است و نقدم به عملکرد ۳ ساله نه بر اساس برداشت‌های ذهنیت شخصی بلکه واقعی است.

وی ادامه داد: کسی حق انتقاد کردن دارد که قصد کمک کردن داشته باشد. ولله قصدمان این است که کمک کنیم تا هزینه‌ها، انتصابات و خدمات شهری درست انجام گیرد، قسم به شرف مردم رأی‌دهنده قصدمان کمک به حرکت جمعی و خدمت‌رسانی به مردم است.

مرادی با بیان اینکه فقط نمایندگی مردم کفایت می‌کند که بنده حق انتقاد داشته باشم افزود: به‌واسطه معلم بودنم تخصص نقد را هم دارم ولی شاید سؤال باشد که اگر ما به‌جای این گروه ۸ نفره بودم چه می‌کردیم؟ ولله قسم از توان و تخصص غیر خودمان استفاده می‌کردیم.

این عضو شورای شهر اراک با تأکید بر اینکه امروز و همین ساعت و دقیقه زمان نقد است چراکه بعدازاین احتمالاً سکوت خواهیم کرد اظهار داشت: از این منظر روش این گروه ۸ نفره را می‌پسندم که هماهنگ هستند اما دستور قرآن این است که هماهنگ بودن را بر تقوا قرار دهیم نه بر ظلم کردن، منافع شخصی و گروهی را کنار بگذاریم و یک حرکت گروهی را برای استفاده از تمام توان‌ها آغاز کنیم.

مردای که از سوی سه عضو اصولگرای شورا سخن می‌گفت با اشاره به موضوع انتخابات هیئت‌رئیسه شورای شهر اراک تصریح کرد: با توجه به اینکه چهارمین دفعه‌ای است که این نمایش غم‌انگیز و ضرر زننده و خنده‌دار در حال اجراست و گروه ۸ نفره شورا به حدود ۳۰ درصد از نمایندگان مردم یعنی رأی ۳۰ درصد مردم شریف اراک هیچ‌گونه اهمیتی نمی‌دهند و نمایش غم‌انگیز سپردن کارهای کاملاً تخصصی در کمیسیون‌ها به افراد غیرتخصصی ضرر زننده است با عنایت به جمیع جهات ما (سه عضو اصولگرا) جلسه را ترک می‌کنیم.

سپس علیرضا مرادی، علی جعفر محصولی و حامد آجرلو سه عضو اصولگرای شورای شهر اراک به نشانه اعتراض به عملکرد جناحی و نادیده گرفته شدن سه عضو شورا طی سه سال گذشته توسط فراکسیون امید که اکثریت را در اختیار دارند صحن شورا را ترک و با توجه به غیبت دو تن از اعضا این جلسه برای برگزاری انتخابات هیئت‌رئیسه از نصاب افتاد.

انتهای پیام/

,

بعد از بررسی سایر موضوعات و تقریباً در اواخر جلسه و قبل از ورود شورا به دستور کار پایانی که موضوع انتخاب هیئت‌رئیسه دوره چهارم شورای شهر اراک بود علیرضا مرادی عضو شورا طی سخنانی با بیان اینکه انتقاد برای رفع تنش‌ها است در اعتراض به شیوه عملکرد جناحی گروه ۸ نفره فراکسیون امید شورا گفت: نقد امروزم نسبت به گروه ۸ نفره است و با اشخاص کاری ندارم و این شیوه عملکرد نمی‌خواهم با دنیای ذهن امثال ما بسازد بلکه برای حل مشکلات است و نقدم به عملکرد ۳ ساله نه بر اساس برداشت‌های ذهنیت شخصی بلکه واقعی است.

,

وی ادامه داد: کسی حق انتقاد کردن دارد که قصد کمک کردن داشته باشد. ولله قصدمان این است که کمک کنیم تا هزینه‌ها، انتصابات و خدمات شهری درست انجام گیرد، قسم به شرف مردم رأی‌دهنده قصدمان کمک به حرکت جمعی و خدمت‌رسانی به مردم است.

,

مرادی با بیان اینکه فقط نمایندگی مردم کفایت می‌کند که بنده حق انتقاد داشته باشم افزود: به‌واسطه معلم بودنم تخصص نقد را هم دارم ولی شاید سؤال باشد که اگر ما به‌جای این گروه ۸ نفره بودم چه می‌کردیم؟ ولله قسم از توان و تخصص غیر خودمان استفاده می‌کردیم.

,

این عضو شورای شهر اراک با تأکید بر اینکه امروز و همین ساعت و دقیقه زمان نقد است چراکه بعدازاین احتمالاً سکوت خواهیم کرد اظهار داشت: از این منظر روش این گروه ۸ نفره را می‌پسندم که هماهنگ هستند اما دستور قرآن این است که هماهنگ بودن را بر تقوا قرار دهیم نه بر ظلم کردن، منافع شخصی و گروهی را کنار بگذاریم و یک حرکت گروهی را برای استفاده از تمام توان‌ها آغاز کنیم.

,

مردای که از سوی سه عضو اصولگرای شورا سخن می‌گفت با اشاره به موضوع انتخابات هیئت‌رئیسه شورای شهر اراک تصریح کرد: با توجه به اینکه چهارمین دفعه‌ای است که این نمایش غم‌انگیز و ضرر زننده و خنده‌دار در حال اجراست و گروه ۸ نفره شورا به حدود ۳۰ درصد از نمایندگان مردم یعنی رأی ۳۰ درصد مردم شریف اراک هیچ‌گونه اهمیتی نمی‌دهند و نمایش غم‌انگیز سپردن کارهای کاملاً تخصصی در کمیسیون‌ها به افراد غیرتخصصی ضرر زننده است با عنایت به جمیع جهات ما (سه عضو اصولگرا) جلسه را ترک می‌کنیم.

,

سپس علیرضا مرادی، علی جعفر محصولی و حامد آجرلو سه عضو اصولگرای شورای شهر اراک به نشانه اعتراض به عملکرد جناحی و نادیده گرفته شدن سه عضو شورا طی سه سال گذشته توسط فراکسیون امید که اکثریت را در اختیار دارند صحن شورا را ترک و با توجه به غیبت دو تن از اعضا این جلسه برای برگزاری انتخابات هیئت‌رئیسه از نصاب افتاد.

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه