ربیعی در حاشیه جلسه دولت:

دولت حق‌العمل فروش جایگاه‌داران سوخت را افزایش می‌دهد

دولت حق‌العمل فروش جایگاه‌داران سوخت را افزایش می‌دهد
سخنگوی دولت گفت: امروز دولت تصمیم گرفت از ابتدای سال ۱۳۹۹ حق العمل فروش هر لیتر بنزین و نفت گاز را به ترتیب ۱۲۵۰ ریال و ۷۰۰ ریال تعیین کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی ربیعی سخنگوی دولت پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مدتی بود که جایگاه‌داران درخواست داشتند دریافتی‌شان افزایش پیدا کند و ناراضی بودند. امروز دولت تصمیم گرفت از ابتدای سال ۱۳۹۹ حق العمل فروش هر لیتر بنزین و نفت گاز را به ترتیب ۱,۲۵۰ ریال و ۷۰۰ ریال تعیین کند. این افزایش قطعاً تأثیری در دریافتی جایگاه داران خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

ربیعی افزود: دولت تصمیم گرفت نحوه تأمین این پول از محل منابع دولتی پرداخت شود و به هیچ وجه تأثیری در قیمت بنزین و گازوئیل نداشته باشد.

وی افزود: درخواستی هم عشایر ما در استان اردبیل داشتند و سال‌ها این مساله محل منازعه و نگرانی بود. خصوصی سازی در منطقه دشت مغان صورت گرفته بود و آنهایی که به صورت عرفی در آنجا کار می‌کردند، نگرانی‌هایی داشتند. امروز دولت تصمیم گرفت ۴ هزار و ۲۶۲ هکتار از اراضی شرکت کشت و صنعت دامپروری مغان را از اراضی شرکت تفکیک و به وزارت جهاد منتقل شود و از طریق وزارت جهاد کشاورزی به عشایر و بهره برداران عرفی منطقه با همکاری استانداری اردبیل واگذار گردد.

,

ربیعی افزود: دولت تصمیم گرفت نحوه تأمین این پول از محل منابع دولتی پرداخت شود و به هیچ وجه تأثیری در قیمت بنزین و گازوئیل نداشته باشد.

وی افزود: درخواستی هم عشایر ما در استان اردبیل داشتند و سال‌ها این مساله محل منازعه و نگرانی بود. خصوصی سازی در منطقه دشت مغان صورت گرفته بود و آنهایی که به صورت عرفی در آنجا کار می‌کردند، نگرانی‌هایی داشتند. امروز دولت تصمیم گرفت ۴ هزار و ۲۶۲ هکتار از اراضی شرکت کشت و صنعت دامپروری مغان را از اراضی شرکت تفکیک و به وزارت جهاد منتقل شود و از طریق وزارت جهاد کشاورزی به عشایر و بهره برداران عرفی منطقه با همکاری استانداری اردبیل واگذار گردد.

,

ربیعی افزود: دولت تصمیم گرفت نحوه تأمین این پول از محل منابع دولتی پرداخت شود و به هیچ وجه تأثیری در قیمت بنزین و گازوئیل نداشته باشد.

,

وی افزود: درخواستی هم عشایر ما در استان اردبیل داشتند و سال‌ها این مساله محل منازعه و نگرانی بود. خصوصی سازی در منطقه دشت مغان صورت گرفته بود و آنهایی که به صورت عرفی در آنجا کار می‌کردند، نگرانی‌هایی داشتند. امروز دولت تصمیم گرفت ۴ هزار و ۲۶۲ هکتار از اراضی شرکت کشت و صنعت دامپروری مغان را از اراضی شرکت تفکیک و به وزارت جهاد منتقل شود و از طریق وزارت جهاد کشاورزی به عشایر و بهره برداران عرفی منطقه با همکاری استانداری اردبیل واگذار گردد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه