انصاری از تراکتور جدا شد/ فولاد، مقصد احتمالی ساسان

انصاری از تراکتور جدا شد/ فولاد، مقصد احتمالی ساسان
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران پس از فسخ قرارداد خود با تراکتور در آستانه انتقال به فولاد خوزستان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ساسان انصاری که مدتی است خواستار جدایی از تیم تراکتور شده سرانجام پس از مذاکراتی که با مسئولان این باشگاه انجام داد برای جدایی از این تیم به توافق رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

البته به نظر می رسد فسخ قرارداد وی با تراکتوری ها برای حضور مهاجم ملی پوش در فولاد خوزستان صورت گرفته و مدیران باشگاه تراکتور طبق مذاکراتی که با سعید آذری و انصاری انجام داده اند، درخواست ابتدایی شان برای انتقال این بازیکن به جمع شاگردان جواد نکونام را کاهش داده تا وی بتواند با رقمی معقول به این تیم برود. انصاری که در ادوار لیگ برتر بیش از ۵۰ گل به ثمر رسانده، پیشنهاداتی از سپاهان، شهرخودرو، فولادخوزستان و ... دریافت کرده بود و به نظر می‌رسد که از بین پیشنهادهایش، فولاد را به عنوان تیم آینده خود انتخاب کند.

,

انصاری پیش از ۵ سال برای فولاد بازی کرده است و با این تیم سابقه قهرمانی در لیگ برتر سیزدهم را دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه