تایید کرونای نیکخواه بهرامی/ کاپیتان مهرام بزودی برمی‌گردد

تایید کرونای نیکخواه بهرامی/ کاپیتان مهرام بزودی برمی‌گردد
کاپیتان مهرام به بیماری کرونا مبتلا شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛فصل جدید رقابتهای لیگ برتر بسکتبال از ۱۵ آبان برگزار خواهد شد. در همین راستا  تیمهای حاضر در لیگ برتر بسکتبال از چندی پیش تمرینات خود را آغاز کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
تیم مهرام یکی از تیمهای مدعی و ریشه‌دار بسکتبال در حالی تمرینات خود را استارت زده که صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان ملی پوش این تیم در تمرینات حضور ندارد و تصویری از وی در تمرینات روزهای اخیر مهرام دیده نمی‌شود. 
,
صمد نیکخواه بهرامی به کرونا مبتلا شده و در قرنطینه خانگی است. خوشبختانه کرونای صمد ظاهرا از نوع خفیف است و حال کاپیتان مهرام چندان وخیم نیست.
,
بنا بر گفته پزشک و خود صمد با چند روز استراحت و مراقبت حال او بهبود پیدا کرده و مجوز حضور در تمرینات را خواهد گرفت. 
,
نکته عجیب اینکه با وجود ابتلای نیکخواه به بیماری کرونه باشگاه مهرام در این زمینه هیچ اطلاع رسانی خاصی نکرده است.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه