امیدوارم روزی محبت هواداران ایرانی را جبران کنم
استراماچونی: جدایی از استقلال دردناک بود
سرمربی ایتالیایی سابق استقلال گفت: امیدوارم روزی محبت هواداران ایرانی را جبران کنم.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در آستانه برگزاری دربی میلان بین دو تیم اینتر و میلان، آندره آ استراماچونی سرمربی سابق استقلال در گفتگو با یک رسانه ایتالیایی بار دیگر به جدایی از این تیم واکنش نشان داد و گفت: متأسفانه جدایی از تیم در جدول ردهبندی و عدم توانایی ادامه مسیر در لیگ قهرمانان آسیا از نظر حرفهای و انسانی دردناک بود. امیدوارم روزی این محبت باورنکردنی هواداران ایرانی را که فراتر از فوتبال بود جبران کنم.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,او درباره دربی میلان نیز گفت: پیشبینی دربیها کار آسانی نیست. این بازی هم شرایط خاص خودش را دارد. من این تیم اینتر را خیلی دوست دارم. تیم از نظر هجومی شرایط بسیار خوبی دارد و امیدوارم در بازی با میلان نیز موفق شود. البته دیدن این بازی بدون تماشاگر واقعا ناراحت کننده است.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه