رئیس پلیس راه آمل:

محور هراز بازگشایی شد

محور هراز بازگشایی شد
علی اکبر منتظری گفت: محور هراز که به دلیل ریزش کوه در منطقه شنگلده مسدود شده بود بازگشایی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اکبر منتظری در گفتگو با خبرنگار بلاغ گفت: صبح امروز محور هراز که به دلیل ریزش کوه در منطقه شنگلده مسدود شده بود بازگشایی شد.

وی با بیان بسته بودن این محور در چهار روز گذشته عنوان کرد: ریزش کوه در طول این چهار روز، حجم بالای گل و لای و عوامل محیطی جاده هراز را مسدود کرده بود.

رضا محمودی رئیس اداره راه لاریجان نیز در ادامه گفت: محورهراز به دلیل ریزش کوه حدود 50 متر در منطقه شنگلده مسدود شده بود، اما تردد با محدودیت برقرار بود و این باعث کند شدن کار شد.

وی تصریح کرد: عوامل راهداری تلاش شبانه روزی برای بازگشایی کامل این مسیر داشتند که امروز به طور کامل بازگشایی شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه