سرمربیان نفت م.س.و پدیده چه گفتند؟!

تاجدار: بازی سختی را بردیم/ فکری: مدیریت شاهکار کرده!

تاجدار: بازی سختی را بردیم/ فکری: مدیریت شاهکار کرده!
سرمربیان تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و پدیده پس از دیدارشان به اظهارنظر در نشست خبری پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود فکری در نشست خبری پس از دیدار با پدیده مشهد اظهار داشت: به تیم پدیده تبریک می گویم بابت سه امتیازی که از این بازی گرفتند. ما مستحق دریافت گل های بیشتری بودیم. نیمه اول می توانست این اتفاق بیفتد. به هرحال به حریف بابت بازی خوبی که انجام دادند تبریک می گویم. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
فکری گفت: یک تبریک هم به مدیریت شروع فصل نفت مسجدسلیمان می‌گویم. واقعا خیلی شاهکار کردید. نمی دانم چگونه با احساسات مردم برای منافع شخصی خودتان بازی می کنید. تیمی را تحویل این مردم و فوتبالمان می دهید که خودتان هم نمی دانید چه هنرنمایی کردید. هرکاری کردیم گره های این تیم باز نمی شود. متاسفانه فساد در همه جای فوتبال ما هست. از طرفی دست ما بابت بدهی باشگاه بسته است. 
,
وی افزود: شما ببینید بازیکنانی که گرفتیم نتوانستیم از 5-4 نفرشان استفاده کنیم. بدهی خیلی از تیم ها شاید 10 برابر تیم ما باشد اما مشکلی ندارند. مجوز بازیکنانشان را می گیرند اما به تیم ما یکی یک مجوز می دهند و نمی دانم داستان چیست. همه می دانیم داستان چیست و چه خبر است. من سال گذشته در تلویزیون گفتم، فسادی که در فوتبال ما هست دامن همه را می گیرد. الان ببینید چه بلبشویی در فدراسیون و سازمان لیگ ما در این چندروز بود و چه اتفاقاتی افتاد. 
,
سرمربی نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: این آتش دامن همه را می گیرد. از باشگاه، شخص، مربی و مدیر، اگر درست کار نکنیم کار به جایی می رسد که همه فوتبال ما ضرر می کند و کاری هم نمی شود کرد. این سفره باید از فوتبال ما جمع شود. 
,
فکری تصریح کرد: متاسفانه در بحث فنی دستمان بسته است، از بازیکنی که می‌گیریم نمی‌توانیم استفاده کنیم. به خاطر قراردادهایی که با یکسری بازیکنان بسته‌اند و شاید اصلا کیفیت ندارند. همین بازیکن سال بعد دوباره می‌رود شکایت می‌کند و باید طلبش را بگیرد. اینها باعث بسته شدن پنجره می‌شوند و تیم نمی‌تواند بازیکنانی را که می‌خواهد مورد استفاده قرار بدهد، بنابراین جا دارد مجددا به مدیریت باشگاه در شروع فصل تبریک بگویم که واقعا شاهکار کردند، نمی‌دانم شب‌ها چگونه می‌توانند بخوابند. روزی که محمود فکری را دور زدید خیلی خوشحال بودید. نمی‌دانستید که این بلا سر تیم می‌آید یا می‌دانستید و برایتان مهم نبود، فقط دنبال این بودید به آنچه دوست دارید برسید. من به شما تبریک می‌گویم، بابت این بلایی که سر تیم آوردید خوشحال باشید و به شما خسته نباشید می‌گویم.  
,
وی در مورد اینکه ابتدای فصل چه اتفاقی افتاد که او نتوانست سرمربی تیم شود، گفت: به هر حال با ما توافق کردند و قرار شد به تهران برویم، با مدیر برنامه‌ام بنشینم و قرارداد را امضا کنیم. توافق کردیم و عکسمان را هم انداختیم ولی متاسفانه دوستان فکر می‌کردند با وجود من به منافعی که فکر می‌کنند نمی‌توانند برسند. آمدند بهانه‌هایی آوردند و بندهایی را در قرارداد گذاشتند که باعث شود من نمانم و آنها به دنبال دوستان دیگر بروند. 
,
فکری گفت: با چند مربی صحبت کردم، رفتند و آمدند، کار به جایی رسید که الان اینجا هستیم. شاید خیلی خوشحال بودند که محمود فکری را دور زدند و قرارداد نبستند، دنبال منافع شخصی خودشان بودند که مبارکشان باشد. ان‌شاءالله بتوانند شب‌ها راحت بخوابند و زندگی کنند. اشک و آه این ملت و مردمی که دلشان به این تیم خوش است پشت آنهاست. مردم هم الان را می‌بینند، شاید بر سر من داد بزنند و اعتراض کنند، در حالی که ما مقصر نیستیم، تمام تلاشمان را می‌کنیم، هر وقت هم به من بگویند خوش آمدی، می‌رویم. من فکر کردم می‌توانم به این تیم کمک کنم، الان هم زمان داریم، تمام تلاشمان را می‌کنیم و کارمان را انجام می‌دهیم که ان‌شاءالله به تیم کمک کنیم و برگردیم. ولی اگر این اتفاق نیفتاد شاید دیگر کاری از دست ما برنمی‌آید. دوستان کاری کردند که هر کسی بیاید تلاش کند، آن تلاش بی‌فایده باشد، ولی تمام تلاشمان را می‌کنیم که تیم در لیگ برتر حفظ شود.  
,
سرمربی نفت مسجدسلیمان در مورد اینکه چه برنامه‌ای دارد تا تیم با این شرایط در لیگ برتر بماند، اظهار داشت: امیدی که ما داریم این است؛ بازیکنانی که جذب کردیم به تیم اضافه شوند، متاسفانه در فدراسیون و سازمان لیگ ما فضا آنقدر ملتهب و آشفته است که هیچ کس در حال حاضر جوابگو نیست. امیدواریم بتوانیم از بازیکنانی که اضافه کردیم استفاده کنیم و به امید خدا با کمک هم تلاش کنیم و تیم را حفظ کنیم. بازیکنان خوبی گرفتیم. ان‌شاءالله مجوز و کارت آنها صادر شود تا بتوانیم از آنها در بازی‌های آینده استفاده کنیم. امیدواریم و تمام تلاشمان را می‌کنیم که ان‌شاءالله تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم. 
,
 
,
تاجدار: بازی سختی را بردیم 
,
 سلمان تاجدار در نشست خبری پس از دیدار با نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: با توجه به حساسیت ویژه این بازی، با تمام تلاش و توان به زمین آمدیم که بتوانیم امتیاز بگیریم که خداراشکر این اتفاق افتاد و در دقایق پایانی تلاش بچه های ما جواب داد. 
,
وی افزود: در نیمه اول خیلی خوب شروع کردیم. دو سه فرصت مسلم گلزنی را از دست دادیم، البته در بازی های گذشته هم این موقعیت ها را داشتیم. ملاک ما به دست آوردن این موقعیت ها است و ان شاالله توپ ها به ثمر می نشینند. با توجه به حساسیت جدول بازیکنان ما در زدن ضربات آخر استرس داشتند. با درایت سیدعباسی که از بچه ها خواست خونسرد باشند، روند خوبمان را در نیمه دوم هم داشتیم اما نمی توانیم از تیم محترم و خوب نفت مسجدسلیمان چیزی نگوییم. 
,
مربی پدیده تصریح کرد: آنها کادر فنی مجربی دارند و خوب بازی کردند. ما یک بازی خیلی سخت را بردیم. به هردو تیم تبریک می گویم. 
,
تاجدار گفت: هردو تیم بازی جوانمردانه ای انجام دادند و موقعیت هایی ایجاد کردند. از خط دفاعمان تشکر می کنم. کمترین موقعیت را به حریف دادیم و در عوض توانستیم  4 موقعیت خیلی خوب درست کنیم که متاسفانه به ثمر ننشست. از تلاش بچه ها تشکر می کنم. صمیمانه از  آنها قدردانی می کنم. امروز واقعا تلاش کردند و این تازه شروع کار ما است. استارت کار ما بود که ان شاالله از بازی های بعدی امتیازات لازم را بگیریم. 
,
وی در خصوص داوری عنوان کرد:  داوری اشتباه تاثیرگذاری نداشت. این داور می تواند در آینده پیشرفت خوبی داشته باشد. در بیشتر صحنه ها حاضر بود و خیلی خوب و ساده داوری کرد. به او تبریک می گویم. امیدوارم در آینده موفق باشد.
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه