برگزاری دومین انتخابی درون اردویی تیم ملی ساندای بانوان

ووشو بانوان انتخابی تیم ملی| خواهران منصوریان و سلیمی در اردو باقی ماندند

ووشو بانوان انتخابی تیم ملی| خواهران منصوریان و سلیمی در اردو باقی ماندند
دومین انتخابی درون اردویی تیم ملی ساندای بانوان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در مجمع انتخاباتی فدراسیون تیراندازی مرتضی قربانی با کسب حداکثر آرا به عنوان رئیس جدید 4 سال آتی این فدراسیون انتخاب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

پس از برگزاری مسابقات ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بانوان که به میزبانی جزیره قشم برگزار شد، نفرات برتر این پیکارها به اردوی تیم ملی جهت برگزاری نخستین رقابت درون اردویی دعوت شدند و با برگزاری نخستین پیکار انتخابی درون اردویی، 4 ورزشکار در اردوی تیم ملی باقی مانند.

,

پس از سپری شدن 2 اردوی 14 روزه متمرکز در آکادمی ملی ووشو، صبح امروز (شنبه) دومین انتخابی درون اردویی تیم ملی بانوان برگزار و نفرات باقی مانده در اردوی تیم ملی مشخص شدند.

,

بر همین اساس الهه منصوریان و آرزو سلیمی به ترتیب با برتری مقابل سوگند سینکایی و حنانه رستمی به عنوان دو ملی‌پوش نهایی ووشو بانوان ایران در وزن 52- کیلوگرم در اردوی تیم ملی تا اعزام به بازیهای آسیایی و انتخابی نهایی شناخته شدند.

, ,

در وزن 60- کیلوگرم نیز شهربانو و سهیلا منصوریان با برتری مقابل صدیقه دریایی و محنا رحیمی نیز دو ملی‌پوش نهایی این وزن نام گرفتند.

,

نفرات فوق تا پیش از اعزام به بازیهای آسیایی و برگزاری انتخابی پایانی، در اردوی تیم ملی حضور خواهند داشت.

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه