تمدید قرارداد رضاوند با باشگاه استقلال به مدت فصل یک دیگر
هافبک تیم فوتبال استقلال که گفته میشد از این تیم جدا خواهد شد، قراردادش را با آبیپوشان برای یک فصل دیگر تمدید کرد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، آرش رضاوند هافبک میانی تیم فوتبال استقلال پس از جلسه با مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال، قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر با این باشگاه تمدید کرد.
رضاوند پیش از این یک فصل با استقلال قرارداد داشت و با تمدید قرارداد خود، تا دو فصل دیگر در جمع آبیپوشان حضور خواهد داشت.
پیش از این صحبتهایی درباره جدایی این بازیکن و پیوستنش به فولاد خوزستان مطرح شده بود.
,
,
,
]
ارسال دیدگاه