گوهری قراردادش را تمدید کرد

گوهری قراردادش را تمدید کرد
احمد گوهری قراردادش را دو فصل دیگر با پرسپولیس تمدید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، احمد گوهری، سنگربان سرخپوشان، امروز (پنج‌شنبه) بعد از مذاکره با مدیران پرسپولیس قراردادش را دو فصل دیگر تمدید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
گوهری که از میانه‌های فصل گذشته به ‌جمع سرخپوشان اضافه شده بود، یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد داشت.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه