اخبار داغ

بسکتبال انتخابی جام جهانی| بسکتبالیست ها چه گفتند؟/ از جمشیدی تا یخچالی به دنبال صعود!

بسکتبال انتخابی جام جهانی| بسکتبالیست ها چه گفتند؟/ از جمشیدی تا یخچالی به دنبال صعود!
در آستانه بازی بسکتبال ایران و ژاپن، بازیکنان تیم ملی بسکتبال صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دیدار تیم های بسکتبال ژاپن و ایران در پنجره آخر انتخابی جام جهانی بسکتبال روز پنجشنبه برگزار می‌شود. در آستانه این بازی، بازیکنان تیم ملی بسکتبال ایران که در اردوی ژاپن حضور دارند صحبت کردند.

 

جمشیدی: می خواهیم صعودمان به جام جهانی را قطعی کنیم

محمد جمشیدی بازیکن تیم ملی بسکتبال در خصوص شرایط تیم ملی بسکتبال قبل از دیدار با ژاپن در انتخابی جام جهانی بسکتبال اظهار داشت: تمرینات خوبی را چه در تهران و چه در ژاپن پشت سر گذاشتیم. روز پنجشنبه بازی خیلی مهمی را پیش رو داریم و امیدوارم با تمرینات خوبی که داشتیم و با تجربه‌ای که بچه‌ها دارند، سربلند از بازی خارج شویم و با بردی که کسب می‌کنیم، صعودمان را به جام جهانی قطعی کنیم.

ملی پوش بسکتبال گفت: خوشبختانه همه بازیکنان آماده هستند و امیدوارم شرایط در روز بازی هم خوب پیش برود و به چیزی که مردم ایران و بسکتبال آن لیاقتش را دارند، برسیم.

 

یخچالی: جو بسیار خوبی در تیم حاکم است

بهنام یخچالی بازیکن تیم ملی بسکتبال در خصوص شرایط تیم ملی گفت: چند روزی که در ژاپن هستیم تمرینات بسیار خوبی را پشت سرگذاشتیم و جو بسیار خوبی هم در تیم حاکم است. از فدراسیون هم باید تشکر کنیم که همه شرایط را فراهم کرده است. امیدوارم این روند باعث شود که یک بازی خیلی خوب را به نمایش بگذاریم.

گارد راس تیم ملی بسکتبال گفت: دو بازی مهم را پیش رو داریم و پله پله پیش می‌رویم. الان تمام تمرکزمان روی بازی با ژاپن است و بعد از آن به چین فکر می‌کنیم.همه بچه‌ها هم از دل لیگ آمده‌اند و آمادگی خوبی دارند.

 

داودی: 100 درصد برای برد به مصاف ژاپن می‌رویم

آرن داودی کاپیتان تیم ملی بسکتبال اظهار داشت: بچه‌ها آمادگی خوبی دارند و  تمرینات مناسبی را پشت سرگذاشته‌ایم. در این چند روز در ژاپن نیز بیشتر روی هماهنگی کار کردیم.

وی در مورد بازی گفت: 100 درصد برای برد به میدان می‌رویم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که با برد از زمین خارج شویم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه