اخبار داغ

۲ نفر از پیشکسوتان رشته در هیات رئیسه عضو باشند

پولادگر: انوشیروانی هندوانه به شرط چاقوست/ اساس‌نامه‌های فدراسیون تغییر می کند

پولادگر: انوشیروانی هندوانه به شرط چاقوست/ اساس‌نامه‌های فدراسیون تغییر می کند
معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش گفت: انوشیروانی سرپرست بوده و به‌قدر کافی آزمون و خطا هم شده؛ او هندوانه به شرط چاقوست و رای همه را هم گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ انتخابات فدراسیون وزنه برداری امروز برگزار و سجاد انوشیروانی با کسب صددرصد آرا به عنوان رئیس 4 سال آتی این فدراسیون انتخاب شد.

سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون وزنه‌برداری با تشکر از اعضا اظهار داشت: امروز مهم‌ترین تصمیم در رشته ورزشی‌تان را گرفته‌اید. تمام کمبودهای تشکری ما با تشکرهای حسین مقامی برطرف شده و به انوشیروانی بابت این رای جامع تبریک می‌گویم. او سرپرست بوده و به‌قدر کافی آزمون و خطا هم شده؛ او هندوانه به شرط چاقوست و رای همه را هم گرفت.

وی افزود: وزنه‌برداری با قدمتی بیش از ۸۰ ساله بعد از کشتی پرافتخارترین رشته ورزشی ماست. این رشته همیشه با توقع خوش‌رنگ‌ترین مدال از سوی مردم در بازی‌های آسیایی و المپیک مواجه بوده و یکی از شعارهای المپیک هم قوی‌ترین است. کشورها حاضرند چندین مدال‌شان را بدهند که یک مدال وزنه‌برداری را بگیرند. با درخشش قهرمانان این رشته مثل حسین رضازاده و بهداد سلیمی این افتخار برای ایران شد.

پولادگر با اشاره به وزنه برداری زنان بیان کرد: دوره کوتاهی از عمر وزنه‌برداری زنان می‌گذرد اما افتخارات فراوانی کسب شده که نویدبخش کسب افتخارات بیش‌تر هم هست.

معاون وزیر ورزش با اشاره به جایگاه انوشیروانی در این رشته گفت: انتظار و توقع از وزنه‌برداری بالاست و انوشیروانی هم ثابت کرده که یک مدیر تواناست و خیلی دور از انتظار نبوده که یک المپین در راس رشته قرار بگیرد. الان در رشته‌های المپیکی این اتفاق رخ داده اما انوشیروانی ۲ امتیاز ویژه دارد؛ یکی این که ثابت کرد تجربه مدیریتی چه تاثیری دارد. او قبل از سرپرستی فدراسیون تجربه مدیریت و سرمربی‌گری تیم ملی را داشت و هم تجربه مدیرکلی استان مهم اردبیل. این ویژگی‌ها وجه تمایز اوست و باعث شده تا امروز همه اعضای مجمع نمره قبولی به انوشیروانی بدهند. او همه المپین‌ها و چهره‌های پرافتخار وزنه‌برداری را دور هم جمع کند که امتیاز بزرگی است.

وی با اشاره به نقش ویژه پیشکسوتان تصریح کرد: انوشیروانی باید به پیشکسوتان توجه ویژه‌ای کند؛ چرا که می‌خواهیم اساس‌نامه‌ها را طوری تغییر بدهیم که ۲ نفر از پیشکسوتان رشته در هیات رئیسه عضو باشند که در ماه‌های آینده رخ می‌دهد. انتظار وزارت و کمیته در بازی‌های آسیایی و المپیک پیش‌رو این است که وزنه‌برداری مدال‌های خوش‌رنگی را در زنان و مردان کسب کند. منتظر مدال‌های زرین هستیم و همه هم باید کمک کنیم.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه