اخبار داغ

پیروزی ریاست بدون رقیب

انتخابات کاراته| نتیجه قابل پیش بینی؛ طباطبایی رئیس ماند

انتخابات کاراته| نتیجه قابل پیش بینی؛ طباطبایی رئیس ماند
در پایان انتخابات فدراسیون کاراته رئیس ابقا شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی دانا؛ مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون کاراته برای تعیین رئیس و اعضای هیات‌رئیسه این فدراسیون، عصر امروز (دوشنبه - ۲۲ اسفندماه) در سالن استاد همایش‌های کمیته ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.
محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، مهین فرهادی‌زاد نایب‌رئیس کمیته ملی المپیک، آرش فرهادیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی به همراه اعضای فعلی فدراسیون و مجمع از مسئولان حاضر در نشست بودند.
برای تصدی کرسی ریاست فدراسیون کاراته؛ تعداد ۲ کاندیدا به نام‌های سیدحسن طباطبایی و هومان عسکری تاییدصلاحیت شده بودند که با غیبت عسکری، تنها طباطبایی در مجمع حضور داشت.
در ابتدای این مجمع سیدحسن طباطبایی، رئیس فعلی فدراسیون کاراته به صحبت پرداخت و گفت: پس از مدت‌ها کاراته رئیسی را به خود دید که پس از ۲۰ سال، بالاخره ۴ سال بر مسند ریاست نشست و به انتهای دوره‌اش رسید. برای نخستین بار کارنامه‌ای هم وجود دارد که قابل دفاع بوده و یا مقابل نقدها پاسخ‌گو باشد که این اتفاق با هماهنگی و هم‌دلی جامعه کاراته رخ داده است.
وی در ادامه بیان داشت: از کسب نخستین مدال طلای المپیک در توکیو، قهرمانی تیم ملی بانوان در ازبکستان، مدال بازی‌های ساحلی و ... . تا قبل از المپیک اتفاقاتی که برای کاراته رخ می‌داد، سپس مدیریت شد و کارمان را به سمتی بردیم که در میادین مختلف شرکت کنیم. اگر در ازبکستان آن نتیجه دل‌خواه رخ نداد، این بوده که در هیچ مسابقاتی حضور نداشتیم.
طباطبایی عنوان داشت: حدود ۲۵۰۰۰۰ نفر از ورزشکاران در سامانه فدراسیون حضور دارند که یکی از راه‌های شفافیت ماست. اگر این مجمع به من اعتماد کند و برای بار دوم در خدمت کاراته باشم، همه را به گفت‌وگو دعوت می‌کنم. یکی از معضلات ما در کاراته این است که ارتباط خوبی بین منتقدین با بقیه برقرار نشده و زخم‌زبان‌ها وجود داشته. با این حال درب فدراسیون را با روی باز، باز می‌گذاریم و اعتقاد دارم راه رشد و آقایی کاراته ایران در جهان، استفاده از همه ظرفیت‌هاست.
بعد از صحبتهای طباطبایی رای گیری انجام شد و در پایان پروسه انتخابات ریاست فدراسیون کاراته و پس از شمارش آرا، سیدحسن طباطبایی با کسب ۴۳ رای از مجموع ۴۴ رای ماخوذه و حداکثر آرا برای ۴ سال دیگر هم سکان ریاست فدراسیون کاراته را در اختیار گرفت. در این انتخابات ۷ نفر از اعضای مجمع غیبت داشتند. یک رای سفید هم به صندوق انداخته شد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه